30 November 2011

Eh,eh? SPM aku dah habis la!




assalamualaikum.


alhamdulillah,hebat tak hebat,terer tak terer...
akhirnya aku berjaye menjawab paper SPM untuk yang paling last petang tadik....
heee hoooo~~ (sebenarnyer takder perasaan pon,saje nak eksaited sket kat dalam blog)...
kat dunia sebenar tak bole eksaited bebetol lar....apesal tah..



sebenarnye pon esok baru paper last aku...Seni kertas 2....ala...lukis2 jer....taram jer ponn..aku pon tak tau nak pilih tajuk ape nak lukis esok..hak hak~ (habes la aku.....)
tadi petang aku tengok budak laki kelas aku jer bajet eksaited,siap jerit2......yok2 je...
aku nengok pompuannyer sedor diri jugak..(termasuk aku)...pompuan steady2 jer...sebab kalau nak bebetol eksaited giler2 mesti arh paper2 yang dorang jawab tu mestilah DIJAWAB BEBETOL...maksudnyer dah konfem A la sumer..baru boleh terjun bangunan,eksiden moto sebab hepi tersangat2...
siap conteng2 baju2 lagik.....ingat bebudak dari sekolah Indon ker..
pape pon,KIMIA dengan FIZIK memang buat jantung aku gugur larh....*bukan gugurl yer..
tapi aku dah try buat yang terbaik....harap2 dapat result yang lebih bagus dari sebelum ni..
kecuali yang 2 kat atas ni....*jangan la cenggitu..
Insyaallah......



Wassalam.





2 comments:

Saia Budax Lanun said...

Assalam, bagus lah kalau dah abis... PS tu senang jer...torh sana toreh sini kompom dah siap... tapi markah tu tak tau lah bape dapat...hahhaa... apa yng penting yakin , doa dan tawakal...huhuhu

myra azraff said...

@Saia Budax Lanun
Tapi pper 1 die senang oo..15 minit jer jawab..hakhak^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 November 2011

Eh,eh? SPM aku dah habis la!




assalamualaikum.


alhamdulillah,hebat tak hebat,terer tak terer...
akhirnya aku berjaye menjawab paper SPM untuk yang paling last petang tadik....
heee hoooo~~ (sebenarnyer takder perasaan pon,saje nak eksaited sket kat dalam blog)...
kat dunia sebenar tak bole eksaited bebetol lar....apesal tah..



sebenarnye pon esok baru paper last aku...Seni kertas 2....ala...lukis2 jer....taram jer ponn..aku pon tak tau nak pilih tajuk ape nak lukis esok..hak hak~ (habes la aku.....)
tadi petang aku tengok budak laki kelas aku jer bajet eksaited,siap jerit2......yok2 je...
aku nengok pompuannyer sedor diri jugak..(termasuk aku)...pompuan steady2 jer...sebab kalau nak bebetol eksaited giler2 mesti arh paper2 yang dorang jawab tu mestilah DIJAWAB BEBETOL...maksudnyer dah konfem A la sumer..baru boleh terjun bangunan,eksiden moto sebab hepi tersangat2...
siap conteng2 baju2 lagik.....ingat bebudak dari sekolah Indon ker..
pape pon,KIMIA dengan FIZIK memang buat jantung aku gugur larh....*bukan gugurl yer..
tapi aku dah try buat yang terbaik....harap2 dapat result yang lebih bagus dari sebelum ni..
kecuali yang 2 kat atas ni....*jangan la cenggitu..
Insyaallah......



Wassalam.





2 comments:

Saia Budax Lanun said...

Assalam, bagus lah kalau dah abis... PS tu senang jer...torh sana toreh sini kompom dah siap... tapi markah tu tak tau lah bape dapat...hahhaa... apa yng penting yakin , doa dan tawakal...huhuhu

myra azraff said...

@Saia Budax Lanun
Tapi pper 1 die senang oo..15 minit jer jawab..hakhak^^