21 December 2011

Bagaimana Dora Buat Aku Marah


Assalamualaikum.

Dulu aku suka tengok kartun..DULU..sekarang nak tengok pon cam harem...malas pon ader...
cehh...yer la...dah besar kan...tak minat la konon...bende betul....hahahaha...
kenapa dengan DORA?
DORA terkenal dengan budak pompuan yang suka tanya menanya dan menyoal para kanak2 untuk teruskan pengembaraannya.yey......budak-budak pon terpedaya...suka diorang......
bagaimana DORA boleh buat aku marah bermula begini...



*********************************



Pada suatu petang yang agak redup.tv dihidupkan.adik2 aku yang bagak kalih channel.
aku memang tak suka tengok tv..
dan aku bertanya....










aku buat apa yang patut.

adik2 sekalian...hanya satu je pesanan aku...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



AKU TAK SUKA DORA.




Sekian,terima kasih.








6 comments:

fidzraymond94 said...

hey, kewl one.... sangat kelakar..hahaha

.:Nani Hannani:. said...

Memang hate cite katun camtu . Sama la , mickey mouse ke . Ape ke . :P

.:Nani Hannani:. said...

@fidzraymond94 Hoho . betol-2

k e y r i said...

okay bende ni sangat kelakar! bhahahahahahahaha nak share lah!

chegu abbas said...

comei sungguh depa ni buat entry...hihih

Nana said...

ahahah...sengal betul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 December 2011

Bagaimana Dora Buat Aku Marah


Assalamualaikum.

Dulu aku suka tengok kartun..DULU..sekarang nak tengok pon cam harem...malas pon ader...
cehh...yer la...dah besar kan...tak minat la konon...bende betul....hahahaha...
kenapa dengan DORA?
DORA terkenal dengan budak pompuan yang suka tanya menanya dan menyoal para kanak2 untuk teruskan pengembaraannya.yey......budak-budak pon terpedaya...suka diorang......
bagaimana DORA boleh buat aku marah bermula begini...



*********************************



Pada suatu petang yang agak redup.tv dihidupkan.adik2 aku yang bagak kalih channel.
aku memang tak suka tengok tv..
dan aku bertanya....










aku buat apa yang patut.

adik2 sekalian...hanya satu je pesanan aku...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



AKU TAK SUKA DORA.




Sekian,terima kasih.








6 comments:

fidzraymond94 said...

hey, kewl one.... sangat kelakar..hahaha

.:Nani Hannani:. said...

Memang hate cite katun camtu . Sama la , mickey mouse ke . Ape ke . :P

.:Nani Hannani:. said...

@fidzraymond94 Hoho . betol-2

k e y r i said...

okay bende ni sangat kelakar! bhahahahahahahaha nak share lah!

chegu abbas said...

comei sungguh depa ni buat entry...hihih

Nana said...

ahahah...sengal betul.