14 December 2011

Kalaula korang tau..korang nampak kool bila..


Assalamualaikum.


errrr....awak....sebenarnya..


..saya nak tangkap gambar awak.tapi..saya tak nak awak buat gaya yang terlalu tipikal dan familiar.agak2 awak boleh tak tunaikan permintaan saya ni..tapi permintaan saya ni macam berat la..awak tak kisah ke?? betul ni???kalau boleh saya taknak awak senyum senipis nipisnya limau nipis..saya cepat bosan...saya nak awak buat sesuatu yang lain dan boleh buat orang lain teruja...boleh?
tapi saya nak bagitau...kalau la awak tahu...


Awak nampak kool bila...


Archie hanyalah sekadar gambar hiasan.Dia taktau ape2 pon..

awak senyum sampai nampak gigi..boleh? tak kira la seburuk mane senyuman awak yang menampakkan gigi tu..kegembiraan saya tak pernah lari kemaner...tak kisah la awak lelaki ke..perempuan ke...awak tetap nampak kool..sangat kool..takkan nak tayang gigi pun malu? bagi saya,senyuman macam tu lah memancarkan kegembiraan awak.tak kire la time tu mata awak nampak tersenyum ke..mulut awak ternganga ke..saya takkan pernah bosan sekalipun tengok walaupun dah hampir penuh kad memori dalam kamera ni..
betul,saya tak tipu..awak,kalaula awak tahu...


Awak nampak kool bila...



time saya nak halakan kamera ni,mata awak,badan awak betul2 center dengan posisi kamera saya...tak center pon jadik la...asalkan awak okey time saya nak amik gambar awak yang full2 ni..nampak tangan,kaki,semualah!tapi,saya tak suka bila awak amik gambar dari atas..apa yang saya boleh nampak? nampak muka je besar,badan tah kemaner..menyorok pulak dia..mata awak besarkan,mulut awak nipiskan sampai tak nampak dah bentuk bibirnyer tu..awak rasa comella kalau buat macam tu?awak salah,awak cuba menyembunyikan rupa fizikal awak.awak risau kalau orang nampak yang tak kena pada awak..awak sepatutnya bersyukur..awak tak perlu sembunyikan kecantikan awak dengan hanya buat macam tu.awak nak buat..takpe lah...saya tak kisah..tapi saya seriyes tak nak pandang gambar awak.kan cantik amik full2 gitu...
kenapa taknak jugak?okey,no compulsory..dan andainya awak tahu...


Awak nampak kool bila...



awak teruja kalau saya nak amik gambar dan awak buat gaya yang sangat unik..saya suka gila2..tak rasa bosan nak tangkap gambar awak..sampai bila2 pun..saya cepat bosan kalau awak dari shot pertama sampai ke akhir..asyik2 dengan buat peace dengan jari awak tu..riak muka sama je pulak tu..kalau la awak fotogenik..kalau la....kalau la awak boleh terima syarat saya ni sebagai photographer awak..janganlah marah saya okey..sebab orang yang fotogenik ni jarang2 nak jumpa..kalau la awak adelah salah seorang..saya tumpang gembira..terima kasih sebab memahami saya.


Jadi....


awak cubalah buat kelainan time bergambar..saya suka...orang lain pun mesti suka.
eh,nanti dulu,saya?

ermmm..aku pun bukanlah photographer..kalau jadi pun,konfem kene boo dengan menyertakan syarat2 sebegini kepada dorang2...takper...asalkan aku bahagia...ahaks...
cubalah try bergambar camni...sangat kool.lagi2 kalau nampak gigi..:D
penat pulak aku ber'saye' kat entri ni.(T,T)



PUBLIC PEOPLE :
hak alah...apedehal nyer kau ni.kau sape nak suruh kitorang bergambar cenggitu?            

MYRA : ala,orang tau la..orang saje je.






Sekian,terima kasih.



12 comments:

Pocket said...

anak tomcruise tu kan,
comel comel,
tp terasa hebat bila diorang actually buat heels utk kekanak besor tu:D

yes, kalau nampak gigi memang besh,
tp hanya kalau gigi tu cantik:D heheh

myra azraff said...

@Pocket
oh,suri mmg comel.
gigi x cantek pon boleh taram edit.haha.

Nur Zawawi said...

suka entry ni.

myra azraff said...

@Nur Zawawi
alhamdulillah,x sia2 penat memikir nak buat entri baru ni.

Shaidatul Aireen said...

kata saya : alah awak , saya malu laa nak bergambar nampak gigi and buat gaya . serius malu .

kata myra : okayy , kalau awak taknak buat , saya siku awak . buruk muka tau .

kata saya : ala , orang tahu la . orang saja je .

hee , best kan ? saya mmg suka ayat 'ala , orang tahu la . orang saja je .' hee , ayat johan dalam raya tak jadi kankan . :) btw , nice entry lah awak . :D

myra azraff said...

@Shaidatul Aireen
ahaha-comel jer..:)

hafidzul rahman said...

cepatla myra tangkap gambar haku,,, hahaha.. excted ni nk tayang gigi..hehehe

konde said...

tuh yang skateboard comel gilerr :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

♥ aeryn ♥ said...

memang cool habid lahh.. :) lagi2 gambar budak pompuan tu.. comel gila kot.. :)

myra azraff said...

@♥ aeryn ♥
suri cruise namer dier.hehe.^^

YOUsoF said...

Saya tersengih sehingga menampakkan gigi sambil tangan buat peace berkali-kali... hehehe


Aku agak suka buat muka pelik sampai ada yang tanya "muka kau memang macam tu eh bila bergambar?" hahaha

Orang pun saje je baca entri ni.. ;D

myra azraff said...

@YOUsoF
itu lah bergambar yg ohsem!haha~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 December 2011

Kalaula korang tau..korang nampak kool bila..


Assalamualaikum.


errrr....awak....sebenarnya..


..saya nak tangkap gambar awak.tapi..saya tak nak awak buat gaya yang terlalu tipikal dan familiar.agak2 awak boleh tak tunaikan permintaan saya ni..tapi permintaan saya ni macam berat la..awak tak kisah ke?? betul ni???kalau boleh saya taknak awak senyum senipis nipisnya limau nipis..saya cepat bosan...saya nak awak buat sesuatu yang lain dan boleh buat orang lain teruja...boleh?
tapi saya nak bagitau...kalau la awak tahu...


Awak nampak kool bila...


Archie hanyalah sekadar gambar hiasan.Dia taktau ape2 pon..

awak senyum sampai nampak gigi..boleh? tak kira la seburuk mane senyuman awak yang menampakkan gigi tu..kegembiraan saya tak pernah lari kemaner...tak kisah la awak lelaki ke..perempuan ke...awak tetap nampak kool..sangat kool..takkan nak tayang gigi pun malu? bagi saya,senyuman macam tu lah memancarkan kegembiraan awak.tak kire la time tu mata awak nampak tersenyum ke..mulut awak ternganga ke..saya takkan pernah bosan sekalipun tengok walaupun dah hampir penuh kad memori dalam kamera ni..
betul,saya tak tipu..awak,kalaula awak tahu...


Awak nampak kool bila...



time saya nak halakan kamera ni,mata awak,badan awak betul2 center dengan posisi kamera saya...tak center pon jadik la...asalkan awak okey time saya nak amik gambar awak yang full2 ni..nampak tangan,kaki,semualah!tapi,saya tak suka bila awak amik gambar dari atas..apa yang saya boleh nampak? nampak muka je besar,badan tah kemaner..menyorok pulak dia..mata awak besarkan,mulut awak nipiskan sampai tak nampak dah bentuk bibirnyer tu..awak rasa comella kalau buat macam tu?awak salah,awak cuba menyembunyikan rupa fizikal awak.awak risau kalau orang nampak yang tak kena pada awak..awak sepatutnya bersyukur..awak tak perlu sembunyikan kecantikan awak dengan hanya buat macam tu.awak nak buat..takpe lah...saya tak kisah..tapi saya seriyes tak nak pandang gambar awak.kan cantik amik full2 gitu...
kenapa taknak jugak?okey,no compulsory..dan andainya awak tahu...


Awak nampak kool bila...



awak teruja kalau saya nak amik gambar dan awak buat gaya yang sangat unik..saya suka gila2..tak rasa bosan nak tangkap gambar awak..sampai bila2 pun..saya cepat bosan kalau awak dari shot pertama sampai ke akhir..asyik2 dengan buat peace dengan jari awak tu..riak muka sama je pulak tu..kalau la awak fotogenik..kalau la....kalau la awak boleh terima syarat saya ni sebagai photographer awak..janganlah marah saya okey..sebab orang yang fotogenik ni jarang2 nak jumpa..kalau la awak adelah salah seorang..saya tumpang gembira..terima kasih sebab memahami saya.


Jadi....


awak cubalah buat kelainan time bergambar..saya suka...orang lain pun mesti suka.
eh,nanti dulu,saya?

ermmm..aku pun bukanlah photographer..kalau jadi pun,konfem kene boo dengan menyertakan syarat2 sebegini kepada dorang2...takper...asalkan aku bahagia...ahaks...
cubalah try bergambar camni...sangat kool.lagi2 kalau nampak gigi..:D
penat pulak aku ber'saye' kat entri ni.(T,T)



PUBLIC PEOPLE :
hak alah...apedehal nyer kau ni.kau sape nak suruh kitorang bergambar cenggitu?            

MYRA : ala,orang tau la..orang saje je.






Sekian,terima kasih.



12 comments:

Pocket said...

anak tomcruise tu kan,
comel comel,
tp terasa hebat bila diorang actually buat heels utk kekanak besor tu:D

yes, kalau nampak gigi memang besh,
tp hanya kalau gigi tu cantik:D heheh

myra azraff said...

@Pocket
oh,suri mmg comel.
gigi x cantek pon boleh taram edit.haha.

Nur Zawawi said...

suka entry ni.

myra azraff said...

@Nur Zawawi
alhamdulillah,x sia2 penat memikir nak buat entri baru ni.

Shaidatul Aireen said...

kata saya : alah awak , saya malu laa nak bergambar nampak gigi and buat gaya . serius malu .

kata myra : okayy , kalau awak taknak buat , saya siku awak . buruk muka tau .

kata saya : ala , orang tahu la . orang saja je .

hee , best kan ? saya mmg suka ayat 'ala , orang tahu la . orang saja je .' hee , ayat johan dalam raya tak jadi kankan . :) btw , nice entry lah awak . :D

myra azraff said...

@Shaidatul Aireen
ahaha-comel jer..:)

hafidzul rahman said...

cepatla myra tangkap gambar haku,,, hahaha.. excted ni nk tayang gigi..hehehe

konde said...

tuh yang skateboard comel gilerr :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

♥ aeryn ♥ said...

memang cool habid lahh.. :) lagi2 gambar budak pompuan tu.. comel gila kot.. :)

myra azraff said...

@♥ aeryn ♥
suri cruise namer dier.hehe.^^

YOUsoF said...

Saya tersengih sehingga menampakkan gigi sambil tangan buat peace berkali-kali... hehehe


Aku agak suka buat muka pelik sampai ada yang tanya "muka kau memang macam tu eh bila bergambar?" hahaha

Orang pun saje je baca entri ni.. ;D

myra azraff said...

@YOUsoF
itu lah bergambar yg ohsem!haha~ :D