19 January 2012

Myra Azraff sudah kembali!!!





Assalamualaikum.






I'M BAG!!!!

I'M BACK!!!!


last aku buat entri pada tanggal 11 Januari 2012 bersamaan hari jadi Cody Simpson.
(tetibe bukak majalah terjumpa pulak tadi.haha)
tetapi ade ke yang kesah?uhukkk....aku jer kot..setakat blog aku ni sape lah yang minat..

rindu gilerr aku dengan blog aku ni...nak peluk takut terbelah dua pulak laptop ni...
aku rindu korang!saya rindu awak!guwe rindu sama kamu!
ya..yang tengah baca ni la....huwaaaa....(buat suara Doraemon)

aku rindu nak buat entri.
aku rindu pembaca setia blog aku (ade ke?).
aku rindu sapa yang rajin komen kat blog aku.
aku rindu mengintai chatbox aku sendiri.
aku rindu warge WeLoveArts.


menyampah ke bace ni?
mesti getik semacam kan..
aku je kot yang syok sendiri...

memang menyedihkan..
oklah..








Sekian,terima kasih.






8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

haha.. aku peminat ko! ahhh myraa minta sign!

akuamir said...

LOL,, buat la entry selalu,,haha.. :)
follow sini.. :)

Anis Diyana said...

hai,harrharr :D

nazreen said...

selamat kembali..hahaha :D

myra azraff said...

cekbolat:aku bukan retiss...nah..(hulur sign)haha:D

akuamir:okeng!

AD:haii~~

nazreen:trimas nazreen.(kembali dgn lebih powerr)haha

Hakimy Zamri said...

Miss you retisss .. HAHAHA :D

myra azraff said...

kimy:wahaha..miss u 2 la retiss..kimy aka randy,galang,tristan..(ade lagi tak?)..:D

Nora Karim said...

hahahah... rasanya semua blogger pun ada perasaan macam ni la.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 January 2012

Myra Azraff sudah kembali!!!





Assalamualaikum.






I'M BAG!!!!

I'M BACK!!!!


last aku buat entri pada tanggal 11 Januari 2012 bersamaan hari jadi Cody Simpson.
(tetibe bukak majalah terjumpa pulak tadi.haha)
tetapi ade ke yang kesah?uhukkk....aku jer kot..setakat blog aku ni sape lah yang minat..

rindu gilerr aku dengan blog aku ni...nak peluk takut terbelah dua pulak laptop ni...
aku rindu korang!saya rindu awak!guwe rindu sama kamu!
ya..yang tengah baca ni la....huwaaaa....(buat suara Doraemon)

aku rindu nak buat entri.
aku rindu pembaca setia blog aku (ade ke?).
aku rindu sapa yang rajin komen kat blog aku.
aku rindu mengintai chatbox aku sendiri.
aku rindu warge WeLoveArts.


menyampah ke bace ni?
mesti getik semacam kan..
aku je kot yang syok sendiri...

memang menyedihkan..
oklah..








Sekian,terima kasih.






8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

haha.. aku peminat ko! ahhh myraa minta sign!

akuamir said...

LOL,, buat la entry selalu,,haha.. :)
follow sini.. :)

Anis Diyana said...

hai,harrharr :D

nazreen said...

selamat kembali..hahaha :D

myra azraff said...

cekbolat:aku bukan retiss...nah..(hulur sign)haha:D

akuamir:okeng!

AD:haii~~

nazreen:trimas nazreen.(kembali dgn lebih powerr)haha

Hakimy Zamri said...

Miss you retisss .. HAHAHA :D

myra azraff said...

kimy:wahaha..miss u 2 la retiss..kimy aka randy,galang,tristan..(ade lagi tak?)..:D

Nora Karim said...

hahahah... rasanya semua blogger pun ada perasaan macam ni la.. :P