06 January 2012

Tempahan Header Kini Dibuka



Assalamualaikum.





setelah berpikir punya pikir..akhirnya aku bukak je lah tempahan header kali ni..kat bawah ni ce-contoh header tersebut.yang first dan seken tu baru buat tadi dengan sepantas kilatnya..yang bederet sampai bawah tu header yang dah lama aku buat.haha!korang pandang rendah kat header aku yer?..ha'ah,memang aku rendah..so takde masalah kot..tempahan dibuka kepada yang berminat je...yang tak minat..tengok je lah...
















ni baru sikit..tak larat dohh nak upload bebanyak..apesal tah line ni macam siput Gary tu jer..gaye macam tak bayar je walaupun baru bayar tadi...herrr....sabo je la....oklah,nampak simple ke?takpe,tu contoh jer,nanti aku ejas la header yang korang nak tu..untuk maklumat lanjut..sila klik link dibawah...
(bukan link churp2 ye)





korang dah baca entri ni? 
(saje promote.haha)











Sekian,terima kasih.





10 comments:

Amyra Azhar said...

oh my header cntek nye! creative :D

Aweyn said...

comey doodle :)

Emy Sharmimi Nadia said...

blh x nk tempah?????? awesome sgt headers yg awk bt.. sy suka semua!!!!!!!!!

hehe. nk tempahhhh!!!!!! nty reply kt fb inbox eahhh... nama sama aje cam nama dlm blog.

syamsid dhuha said...

wow creative . good job :)

Anonymous said...

cntek!..cm mne awk bwt header tu?.. cm mne nk tempah?.

CekbOlat-bOlat said...

eeee.. cantik la woi.. hahah.. smpai aku ase cm nak tukar2 je header aku ni selalu.. huhu.. =)

Gua said...

alala, comelnya. suka lah tengok. kreatif sungguh myra ni kan. :)

Hakimy Zamri said...

NICE !!!!!!!!!!!! :D singgah sini sebentar. BW dalam mimpi yaa.. :D muehehehe...

merahitujambu said...

guna tgn lukis semua tu??coolll

ATENNsuhaimi said...

akak nak tempah . nanti akak pm kat fb .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 January 2012

Tempahan Header Kini Dibuka



Assalamualaikum.





setelah berpikir punya pikir..akhirnya aku bukak je lah tempahan header kali ni..kat bawah ni ce-contoh header tersebut.yang first dan seken tu baru buat tadi dengan sepantas kilatnya..yang bederet sampai bawah tu header yang dah lama aku buat.haha!korang pandang rendah kat header aku yer?..ha'ah,memang aku rendah..so takde masalah kot..tempahan dibuka kepada yang berminat je...yang tak minat..tengok je lah...
















ni baru sikit..tak larat dohh nak upload bebanyak..apesal tah line ni macam siput Gary tu jer..gaye macam tak bayar je walaupun baru bayar tadi...herrr....sabo je la....oklah,nampak simple ke?takpe,tu contoh jer,nanti aku ejas la header yang korang nak tu..untuk maklumat lanjut..sila klik link dibawah...
(bukan link churp2 ye)





korang dah baca entri ni? 
(saje promote.haha)











Sekian,terima kasih.





10 comments:

Amyra Azhar said...

oh my header cntek nye! creative :D

Aweyn said...

comey doodle :)

Emy Sharmimi Nadia said...

blh x nk tempah?????? awesome sgt headers yg awk bt.. sy suka semua!!!!!!!!!

hehe. nk tempahhhh!!!!!! nty reply kt fb inbox eahhh... nama sama aje cam nama dlm blog.

syamsid dhuha said...

wow creative . good job :)

Anonymous said...

cntek!..cm mne awk bwt header tu?.. cm mne nk tempah?.

CekbOlat-bOlat said...

eeee.. cantik la woi.. hahah.. smpai aku ase cm nak tukar2 je header aku ni selalu.. huhu.. =)

Gua said...

alala, comelnya. suka lah tengok. kreatif sungguh myra ni kan. :)

Hakimy Zamri said...

NICE !!!!!!!!!!!! :D singgah sini sebentar. BW dalam mimpi yaa.. :D muehehehe...

merahitujambu said...

guna tgn lukis semua tu??coolll

ATENNsuhaimi said...

akak nak tempah . nanti akak pm kat fb .