18 February 2012

Vektor Untuk Minggu Ini 2#





Assalamualaikum.



berikut dibacakan adalah...
vektor-vektor untuk minggu ini.....



made in Kelantan.sekali dia spiking kelate...
langsung aku tak paham.eh,Kelantan ke Terengganu?haha..
lupa dah ni...al maklumlah..dah lama tak sekolah..menganggur..lupa dah semua.



komen Hadi : 

"hish,Hadi tak paham la kak Myra Azraff,sejak guna DP gambar ni..ramai yang dok poke sana,poke sini.rase nak hempuk je..laki pon ade gak yang nak poke..haish..hensem sangat ke Hadi ni?wahaha...sori,Hadi perasan sekejap...keh keh.."


vektor Hakimy Zamri,aka Randy Pangalila.
retiss sinetron made from Kedah..not Jeddah.
dah banyak membintangi sinetron2 seperti 

Cinta Kirana...watak sebagai Galang...
Cinta Fitri...watak sebagai Tristan...

mak aih?apa cinta2 ni?pening pale aku...haha


komen Kimy :

"wey Myra...semenjak dua menjak tiga menjak,terlajak2 ni..lepas je aku guna DP ni...retiss sekejap aku...lagi up sket dari Hadi kott...yang kat atas ni...haha...semua dok gila2 bak hang...aku naik rimas dah ni..sampai The Cranberries follow aku kott kat Twitter...pelik2 jaa...(=,=')...Michael Jackson pon sama kott..eh,aku lupa,dia kan dah K.O...okey la Myra,trimas tau..aku nak layan peminat2 aku jap ni...BHAHAHA!"


vektor gadis misteri,Sprinkle Junior...
tiada siapa yang tahu nama sebenarnya...tapi rupa sebenarnya telah terbongkar..
yang pasti,gadis ayu ala2 gadis Melayu ini sangat meminati Super Junior...
kantoilah..mengapa nama dia Sprinkle Junior...tapi tak tau mengapa mesti Sprinkle..
url blog dia pon aku tak tau..nak rahsia2 pulak....nak aku stalk dia lettuww...haha



komen Sprinkle :

"oh...trimas Myra...aku yang elok2 minat kat SuJu satu ketika dulu...tetibe dorang pulak yang terrr-minat dengan aku...hish...pelik siakk..seb baik Siwon tu comel gilak..wakaka..okey,tu je yang aku nak cakap..sebab Hadi dengan Kimy dah banyak cakap...sampai tang aku..pendek je..haha"




jadi itulah antara komen2 yang aku telah terima...
terima kasih kerana sudi memberikan respon2 yang negatif..eh eh,positif..
sesapa yang nak tempah vektor..tengok kat sidebar tu...



p/s : HAIHH ! (= =')JANGAN percaye dengan komen2 dorang tu...sori,aku saje reka...wahaha.....sori HADI,KIMY dan SPRINKLE....haip haip..jangan marah..nanti cepat tua..koh koh koh...







Sekian,terima kasih.





17 comments:

Hitsugaya Hadi (氷) said...

eah,, bukan hadi memg ada cakap??? hahaha,,, HENSEM!!! kua kua kua .. :p

keri ikhwan said...

--__-- nasib baik aku tak kena cam diorang nih.... haha

CekbOlat-bOlat said...

oh.. pndai kau brkarya (^^,)

zuk zuhaiza said...

err. dah agak dah komen tu tipu. sebab pelik dan lain mcm je. haha

Ahmad Haziq Azlan said...

folo anda....

eh sidebar tang mana....

Cik Chokie said...

haah . muka abg kimy uhh cam randy pangalila . beribu kali pandang pun cam kembar dia . hahaha cair tengok XD

haha xleh bla la. spontan seyhh akak :D fewww .

untung la bole update . huhuhu minggu dpn adk exam -_- . blog abaikan . hihi

myra azraff said...

hadi : ah sudah...hadi dok perasan dah pulokk...wahaha

keri : hish,nyesal aku tau..nyesal tau tak?kalau tang ko.rase nak buat lagi over.haha

cekbolat : hehe..kau pon ape kurangnyerrr....:D

zuk : pandai kak zuk..kene bagi hadiah ni...wakaka:D

ahmad haziq : sidebar adalah di bahagian kanan blog ni.haha.

cik chokie : wahaha..dek chokie dah terminat ni..good luck exam..buat betul2:))

Mie Hishamuddin said...

fuyyoo!! lawa siott!...ajar2!

Hakimy Zamri said...

HAHA. terbaik laa myra ;) yg komen tu takley blah doe ! gelak sampai sakit perot aku..hahahahaha..ehh eheh ? randy pangalila lagi ==' haha

P/S : thanks ;)

Ayie Abas said...

cantik laa seni cik myra ni..abg ayie nk jadi anak murid boleh tak? ^__~

Mohd Norafzal said...

err macam nak jugak satu.sistem barter ngn sugus 3 bjik amacm?

Fakhrul Haiyin said...

buahaha. komen si kimy tu mmg xbole blah. haha.

myra azraff said...

mie : haha..den tak reti nak mengajar ni..akak buat lagi cantik kottt^O^

kimy : trimas kimy:)..haha,gelak?kah kah...aku mmg sengaje buat camtu...retiss retiss!wahaha

atie : artwork2 abg ayie punya lagik ohsem.tak tipu ni...huhu

afzal : bagaimana kalau tambah mentos 5 bijik lagi?boleh gak...haha

fakhrul : haha...hanya yg paham baru boleh gelak...wakaka

O CIKTEDDY said...

oh mai..lawa giler sumenya!kui3
kimi tu cik knal..yg due lg kureng..hehe

pss::maaf cik lame x singgah sni..busy la katakan..jgn marah aw!hehe

Mie Hishamuddin said...

cantik???? geli telinga mie dongarnya...seyes tak dapat challenge myra lagi =D

EZAD AMIR said...

cmne ek nk wt vektor ni??pkai software gak ke?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

pening bahasa klantan..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 February 2012

Vektor Untuk Minggu Ini 2#





Assalamualaikum.



berikut dibacakan adalah...
vektor-vektor untuk minggu ini.....



made in Kelantan.sekali dia spiking kelate...
langsung aku tak paham.eh,Kelantan ke Terengganu?haha..
lupa dah ni...al maklumlah..dah lama tak sekolah..menganggur..lupa dah semua.



komen Hadi : 

"hish,Hadi tak paham la kak Myra Azraff,sejak guna DP gambar ni..ramai yang dok poke sana,poke sini.rase nak hempuk je..laki pon ade gak yang nak poke..haish..hensem sangat ke Hadi ni?wahaha...sori,Hadi perasan sekejap...keh keh.."


vektor Hakimy Zamri,aka Randy Pangalila.
retiss sinetron made from Kedah..not Jeddah.
dah banyak membintangi sinetron2 seperti 

Cinta Kirana...watak sebagai Galang...
Cinta Fitri...watak sebagai Tristan...

mak aih?apa cinta2 ni?pening pale aku...haha


komen Kimy :

"wey Myra...semenjak dua menjak tiga menjak,terlajak2 ni..lepas je aku guna DP ni...retiss sekejap aku...lagi up sket dari Hadi kott...yang kat atas ni...haha...semua dok gila2 bak hang...aku naik rimas dah ni..sampai The Cranberries follow aku kott kat Twitter...pelik2 jaa...(=,=')...Michael Jackson pon sama kott..eh,aku lupa,dia kan dah K.O...okey la Myra,trimas tau..aku nak layan peminat2 aku jap ni...BHAHAHA!"


vektor gadis misteri,Sprinkle Junior...
tiada siapa yang tahu nama sebenarnya...tapi rupa sebenarnya telah terbongkar..
yang pasti,gadis ayu ala2 gadis Melayu ini sangat meminati Super Junior...
kantoilah..mengapa nama dia Sprinkle Junior...tapi tak tau mengapa mesti Sprinkle..
url blog dia pon aku tak tau..nak rahsia2 pulak....nak aku stalk dia lettuww...haha



komen Sprinkle :

"oh...trimas Myra...aku yang elok2 minat kat SuJu satu ketika dulu...tetibe dorang pulak yang terrr-minat dengan aku...hish...pelik siakk..seb baik Siwon tu comel gilak..wakaka..okey,tu je yang aku nak cakap..sebab Hadi dengan Kimy dah banyak cakap...sampai tang aku..pendek je..haha"




jadi itulah antara komen2 yang aku telah terima...
terima kasih kerana sudi memberikan respon2 yang negatif..eh eh,positif..
sesapa yang nak tempah vektor..tengok kat sidebar tu...



p/s : HAIHH ! (= =')JANGAN percaye dengan komen2 dorang tu...sori,aku saje reka...wahaha.....sori HADI,KIMY dan SPRINKLE....haip haip..jangan marah..nanti cepat tua..koh koh koh...







Sekian,terima kasih.





17 comments:

Hitsugaya Hadi (氷) said...

eah,, bukan hadi memg ada cakap??? hahaha,,, HENSEM!!! kua kua kua .. :p

keri ikhwan said...

--__-- nasib baik aku tak kena cam diorang nih.... haha

CekbOlat-bOlat said...

oh.. pndai kau brkarya (^^,)

zuk zuhaiza said...

err. dah agak dah komen tu tipu. sebab pelik dan lain mcm je. haha

Ahmad Haziq Azlan said...

folo anda....

eh sidebar tang mana....

Cik Chokie said...

haah . muka abg kimy uhh cam randy pangalila . beribu kali pandang pun cam kembar dia . hahaha cair tengok XD

haha xleh bla la. spontan seyhh akak :D fewww .

untung la bole update . huhuhu minggu dpn adk exam -_- . blog abaikan . hihi

myra azraff said...

hadi : ah sudah...hadi dok perasan dah pulokk...wahaha

keri : hish,nyesal aku tau..nyesal tau tak?kalau tang ko.rase nak buat lagi over.haha

cekbolat : hehe..kau pon ape kurangnyerrr....:D

zuk : pandai kak zuk..kene bagi hadiah ni...wakaka:D

ahmad haziq : sidebar adalah di bahagian kanan blog ni.haha.

cik chokie : wahaha..dek chokie dah terminat ni..good luck exam..buat betul2:))

Mie Hishamuddin said...

fuyyoo!! lawa siott!...ajar2!

Hakimy Zamri said...

HAHA. terbaik laa myra ;) yg komen tu takley blah doe ! gelak sampai sakit perot aku..hahahahaha..ehh eheh ? randy pangalila lagi ==' haha

P/S : thanks ;)

Ayie Abas said...

cantik laa seni cik myra ni..abg ayie nk jadi anak murid boleh tak? ^__~

Mohd Norafzal said...

err macam nak jugak satu.sistem barter ngn sugus 3 bjik amacm?

Fakhrul Haiyin said...

buahaha. komen si kimy tu mmg xbole blah. haha.

myra azraff said...

mie : haha..den tak reti nak mengajar ni..akak buat lagi cantik kottt^O^

kimy : trimas kimy:)..haha,gelak?kah kah...aku mmg sengaje buat camtu...retiss retiss!wahaha

atie : artwork2 abg ayie punya lagik ohsem.tak tipu ni...huhu

afzal : bagaimana kalau tambah mentos 5 bijik lagi?boleh gak...haha

fakhrul : haha...hanya yg paham baru boleh gelak...wakaka

O CIKTEDDY said...

oh mai..lawa giler sumenya!kui3
kimi tu cik knal..yg due lg kureng..hehe

pss::maaf cik lame x singgah sni..busy la katakan..jgn marah aw!hehe

Mie Hishamuddin said...

cantik???? geli telinga mie dongarnya...seyes tak dapat challenge myra lagi =D

EZAD AMIR said...

cmne ek nk wt vektor ni??pkai software gak ke?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

pening bahasa klantan..huhu