21 May 2012

Semua orang pernah buat camni ( SERIOUSLY TRUE ) -.-




Assalamualaikum.







1 )Pura-pura hantar sms supaya tak nampak berseorangan di tempat awam.

2 ) Kira budak2 kelas untuk pastikan perenggan/soalan mana yang korang kena baca nanti.

3 ) Ada lebih kurang 84% "people you may know" yang selalu muncul kat Facebook korang dan korang kenal dorang.Tapi apsal entah korang tak memilih untuk 'add' dorang.

4 ) Time korang menulis,sambil dengar kawan korang bercakap..korang pernah tertulis sekali apa yang dia cakap -.-

5 ) Kat kelas,korang angkat tangan untuk jawab soalan yang senang biar cikgu takkan soal soalan2 yang susah nanti.

6 ) Berapa banyak pun korang makan,nenek korang tetap percaya yang korang masih lapar dan tetap suruh korang makan lagi. --'

7 ) Hayunkan tangan korang kemana2 dan tak sengaja terkena kat muka kawan korang.

8 ) Bukak Google dan taip perkataan untuk pastikan ejaan korang betul.

9 ) Korang masuk bilik nak cari sesuatu.pastu lupa apa yang korang nak carik..korang keluar balik dari bilik.oh yeah,baru teringat.lol

10 ) Bila kawan yang duduk sebelah korang kat kelas tak datang tanpa sebarang khabar.korang tak risaukan dia,dan korang macam..."tak guna,berani ko tinggalkan aku sorang2...-.-"



     sumber : 

 1 ) diri sendiri
3 ) random search from google.(tagged TRUE STORY) 


Apa yang aku nak cakap..
semua yang kat atas tu aku penah buat . -_- !
korang ? konfem ada yang tersangkut salah satu. :O






Wassalam.









35 comments:

Amanina said...

ahahahaha. semua pernah kak.. kihkih :D
cayalah :)

Cik Yatt said...

haahha..prnh no 2 3 4 5 8 9..haha..klaka..

roziahojijie said...

semua pernah lah . hahaha :D

♥ layla naziera ♥ said...

ehhhh , semua pernah la sayangs <3 hehehe same la kita kans :)

Cik Chokie said...

awrrr semua di atas saya pernah buat :3 haha memang no 10 tu. dia tak datang kia tak nak ambil kesah pun tapi dalam ati cakap macam-macam. tidakkah itu sebenarnya kita berasa kesunyian dan memerlukan teman ? ^^ haha

Hani Shaa said...

semua Hani pernah buat laa . hahaha :D kelakar nya ..

Maizatul Syuhaidah said...

haha smue kite pnah buat kcuali no 3 dgn 7 tu kot :D

SUPERGIRL said...

yang no 2 tu x boleh blah.. tu lah keje wawa mase skola2 dulu :D

rAIHan said...

mostly pernah buat..haha..

jemput singgah,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/ceritaku-di-nestle.html

Hakimy Zamri said...

hahaha! sengal lahh. terkena batang hidung wehhh. HAHAHAH :D nice ...

nurshamila said...

ada2. haha aku bt2 kol org time tgu mak aku mai ambik aku kt kolah. tak sgka tul kena batang hidung

mirmashi94 said...

2,4,8,9,10. meme aku. kau amat memahami aku myra. haha! ;)

keri ikhwan said...

semua.. diulangi semua tu aku pernah buat

Dba Dealova said...

wah...betul lah.mostly Dba pernah buat.hehe

Hanim Irsyad said...

hehehe. sume penah :P

Ieqa Halim said...

no 6 tu tersangat lah betul . haha

Asyiqin Haulisah said...

woi semua sama dgn saya. hehe.

Sally Yatiey said...

Mostly betul -.- hehe

syafeika edora said...

aiyakk.. sume da pnh buat

Aliff Haikal said...

what can i deny ? damn true ! :D

M Fizan said...

bukan salah satu. semua sekali. entri yang menceriakan hari. :)

Hanamiko Sakura said...

alamak! terkena batang hidung sendri lah pulak.. tapi number 3 tu bukan saya.. hehe

Dak Fisha said...

terbaik la myra.
akak sokong. akak pon ada gak wat camtuh. kihkihkih. nice entry dik :)

*zafirah elfishy* said...

ahaks,setuju sangat2!!^^

-SUPERGIRL- said...

yg kire budak lam klas tuh . hahahha !

Azhafizah[フィザ] said...

betul sangat tu!.hehehe

alyn adnan said...

tepat

BENA said...

bukan salah satu . tapi kesemuaaaaanyaaaaa . hahaha

Badrina Ibtisam said...

Hahaha mmg betul pun!! xD

Cik Jannah said...

hahaha. semua buat ! *bangga*`

Hitsugaya Hadi (氷) said...

haish~~~ haaha,,, 98% betul .. keh3

Fatin said...

Semua Pernah...

dhia adawiyah said...

haha . bukan tersangkut salah satu . semua ! hikhik .. ~! bezt la entry ni ..

Shima Yahya said...

kebanyakannya semua pernah.... Haha

Yus Artz said...

yang aku pernah buat no 2,3,6,7,8<-terutama bahasa manglish,9..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 May 2012

Semua orang pernah buat camni ( SERIOUSLY TRUE ) -.-




Assalamualaikum.







1 )Pura-pura hantar sms supaya tak nampak berseorangan di tempat awam.

2 ) Kira budak2 kelas untuk pastikan perenggan/soalan mana yang korang kena baca nanti.

3 ) Ada lebih kurang 84% "people you may know" yang selalu muncul kat Facebook korang dan korang kenal dorang.Tapi apsal entah korang tak memilih untuk 'add' dorang.

4 ) Time korang menulis,sambil dengar kawan korang bercakap..korang pernah tertulis sekali apa yang dia cakap -.-

5 ) Kat kelas,korang angkat tangan untuk jawab soalan yang senang biar cikgu takkan soal soalan2 yang susah nanti.

6 ) Berapa banyak pun korang makan,nenek korang tetap percaya yang korang masih lapar dan tetap suruh korang makan lagi. --'

7 ) Hayunkan tangan korang kemana2 dan tak sengaja terkena kat muka kawan korang.

8 ) Bukak Google dan taip perkataan untuk pastikan ejaan korang betul.

9 ) Korang masuk bilik nak cari sesuatu.pastu lupa apa yang korang nak carik..korang keluar balik dari bilik.oh yeah,baru teringat.lol

10 ) Bila kawan yang duduk sebelah korang kat kelas tak datang tanpa sebarang khabar.korang tak risaukan dia,dan korang macam..."tak guna,berani ko tinggalkan aku sorang2...-.-"



     sumber : 

 1 ) diri sendiri
3 ) random search from google.(tagged TRUE STORY) 


Apa yang aku nak cakap..
semua yang kat atas tu aku penah buat . -_- !
korang ? konfem ada yang tersangkut salah satu. :O






Wassalam.









35 comments:

Amanina said...

ahahahaha. semua pernah kak.. kihkih :D
cayalah :)

Cik Yatt said...

haahha..prnh no 2 3 4 5 8 9..haha..klaka..

roziahojijie said...

semua pernah lah . hahaha :D

♥ layla naziera ♥ said...

ehhhh , semua pernah la sayangs <3 hehehe same la kita kans :)

Cik Chokie said...

awrrr semua di atas saya pernah buat :3 haha memang no 10 tu. dia tak datang kia tak nak ambil kesah pun tapi dalam ati cakap macam-macam. tidakkah itu sebenarnya kita berasa kesunyian dan memerlukan teman ? ^^ haha

Hani Shaa said...

semua Hani pernah buat laa . hahaha :D kelakar nya ..

Maizatul Syuhaidah said...

haha smue kite pnah buat kcuali no 3 dgn 7 tu kot :D

SUPERGIRL said...

yang no 2 tu x boleh blah.. tu lah keje wawa mase skola2 dulu :D

rAIHan said...

mostly pernah buat..haha..

jemput singgah,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/ceritaku-di-nestle.html

Hakimy Zamri said...

hahaha! sengal lahh. terkena batang hidung wehhh. HAHAHAH :D nice ...

nurshamila said...

ada2. haha aku bt2 kol org time tgu mak aku mai ambik aku kt kolah. tak sgka tul kena batang hidung

mirmashi94 said...

2,4,8,9,10. meme aku. kau amat memahami aku myra. haha! ;)

keri ikhwan said...

semua.. diulangi semua tu aku pernah buat

Dba Dealova said...

wah...betul lah.mostly Dba pernah buat.hehe

Hanim Irsyad said...

hehehe. sume penah :P

Ieqa Halim said...

no 6 tu tersangat lah betul . haha

Asyiqin Haulisah said...

woi semua sama dgn saya. hehe.

Sally Yatiey said...

Mostly betul -.- hehe

syafeika edora said...

aiyakk.. sume da pnh buat

Aliff Haikal said...

what can i deny ? damn true ! :D

M Fizan said...

bukan salah satu. semua sekali. entri yang menceriakan hari. :)

Hanamiko Sakura said...

alamak! terkena batang hidung sendri lah pulak.. tapi number 3 tu bukan saya.. hehe

Dak Fisha said...

terbaik la myra.
akak sokong. akak pon ada gak wat camtuh. kihkihkih. nice entry dik :)

*zafirah elfishy* said...

ahaks,setuju sangat2!!^^

-SUPERGIRL- said...

yg kire budak lam klas tuh . hahahha !

Azhafizah[フィザ] said...

betul sangat tu!.hehehe

alyn adnan said...

tepat

BENA said...

bukan salah satu . tapi kesemuaaaaanyaaaaa . hahaha

Badrina Ibtisam said...

Hahaha mmg betul pun!! xD

Cik Jannah said...

hahaha. semua buat ! *bangga*`

Hitsugaya Hadi (氷) said...

haish~~~ haaha,,, 98% betul .. keh3

Fatin said...

Semua Pernah...

dhia adawiyah said...

haha . bukan tersangkut salah satu . semua ! hikhik .. ~! bezt la entry ni ..

Shima Yahya said...

kebanyakannya semua pernah.... Haha

Yus Artz said...

yang aku pernah buat no 2,3,6,7,8<-terutama bahasa manglish,9..haha