28 May 2012

Semua orang pernah buat camni ( SERIOUSLY TRUE ) -.- PART 2




Assalamualaikum.


Boleh pulak benda ni ada ber-part2...macam noob je..-.-



1 ) Tiap kali korang cuba menerangkan sesuatu yang kelakar dekat sesiapa,volume gelak korang makin kuat.
"Wey korang nak tau tak...? hahahahahaahahaha...okey2 aku tak gelak..HAHAHAHAHAHAHAHA..."

2 ) Korang benci bila sesiapa yang masuk bilik korang tak tutup pintu tu balik dengan rapat bila diorang keluar.

3 ) Time mak korang sibuk basuh pinggan kat sinki,korang pelan2 letak pinggan korang dan lari laju2.
(selaju yang mungkin hingga hilang dari pandangan)

4 ) "Ada sesuatu yang aku nak cakap dengan kau "
Satu ayat yang membuatkan korang mengimbas kembali semua perkara jahat yang korang pernah buat terhadap orang yang bertanyakan soalan tersebut.(muka dah cuak.haha)

5 ) Sebelum tidur,korang kira dulu berapa jumlah jam yang korang dapat tidur.

6 ) Time korang terasa gegaran gempa bumi...korang agak cuak..namun korang tak lupa jugak untuk UPDATE STATUS pasal tu.

8 ) Time kecik2 dulu.Titik2 air hujan kat tingkap yang jatuh kebawah tu korang anggap macam satu perlumbaan.Sapa jatuh paling cepat dia menang.errr

9 ) Korang tersengih macam orang gila bila orang yang korang suka dalam diam reply komen/mesej korang disertakan dengan smiley.

10 ) Aku dah BUNTU.korang isilah sendiri.HAHA -_-'



*****************

Vid yang patut korang tengok..grrr !
sekali aku dengar terus terjatuh cinta..haha 
tajuk macam kelakar tapi bila sekali dengar...err okeylah,korang dengar je la sendiri..xDD
kretip gila lagu ni....herrrrrr





Bruno mars !



Wassalam.






27 comments:

nurshamila said...

k tak semua. haha berpart part lg ye kau. hahah aku gelak sensorang baca entry ni

dhia adawiyah said...

haha .. hampir kesemuanya betul . tersengih sengih ku di sini . macam orang gile ..

Dak Fisha said...

terbaik. tepat kene kat batang idungggg akak la myra. hehehee :)
bagus entry ni. lom pernah org wat. idea bernas :D

nia marlissa said...

semua part sama kcuali part gempa bumi je . hehe

mirmashi94 said...

wehh. no 1 tue memang laa. penyakit kronik aku! hahaha ;D. ceitt, berukband aku romantik, taleh tengok vid bruno mars tue -.-

Mr. Doctor said...

YES!! Kali ni ko takleh nak samakan aku dengan semua statement tu.. Sebab my hometown tak kena gmpa bumi.. Peace (y)

Hitsugaya Hadi (氷) said...

kak myra ni stalker ker apa?? semua benda dy tau .. hahaha,, kena semua isi2 tu ats keLapa hadi .. waakakaka

nurul-rasya said...

no 2 tu sangat sesuai dengan aku. tatau la kenapa aku benci gila orang dah masuk bilik aku bila keluar tak tutup pintu balik

Fakhrul Haiyin said...

aku suka yg no.9. tettt! haha kbai.

merahitujambu said...

thats true...yeeaahhh..ahahaha

Cik Chokie said...

no 1 tu miza rasa tidak :P ok yang lain memang. paling menyakutkan bila orang masuk bilik tak reti tutup pintu --'

Amanina said...

no 2 tu betul sangat2. sy benci betul klau orang yg kluar tu tak tutup rapat. hahah. best entry ni kak :)

Badrina Ibtisam said...

Haah number 2!!!

Maizatul Syuhaidah said...

hehe no 2 dgn 5 tu wajib :D

anis scha said...

hehehe yang no.3 tuuuuu :p

Cik Yatt said...

yang yatt prnh buat..nk list gak ni..haha

1 2 4 5 6 7 8 9

btw beb no 7 mana???? hahaha

Sya Syahirah said...

Semua tu kita setuju.Hahahahh :D

keri ikhwan said...

no 5: slalunya dpt kurang 4jam. time tu bru nyesal tido lewat

no 7!
no 7!!

mana no 7!!!!

Azee Hana said...

ehh...betul la semua...yang nombor satu tu,,rase semua orang macam tu..sampai x leh nk cite,,gelak dulu..hii

Saya baik -..- said...

1 & 2 memang x boleh dinafikan XD

dear yayah said...

y no 3 tuh... ahahahaah * naik oktaf gelak... :)

comel entri kamu ni.. hehehe *ikhlas

afzalsukasuki said...

abah aku mengomel aku tak tutup pontu pagar time masuk umah, tapi bila dia pegi surau tak tutup pagar boleh plak?

dulu kecik2 aku ingat air hujan tu.. Allah mandi

bila jam loceng bunyik, aku bangun.. pastu sambung tido balik dengan alasan 5 meneettt je lagi

Mish Apple said...

yang keempat tu memang betul.

Nana said...

ngeeee..ada btulnya jugak.

Aqilah Mohamad said...

kahkahkah terasa ! haha

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

KorN said...

haha.. no 8 tu dah lama aku lupakan... tapi bace entry ni tetibe memori lama teringat balik....
btw, ko ngelat lah.. pas no 6 is tujuh... atau ko memang x suka no 7, sebab tu ko skip kan.. muehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 May 2012

Semua orang pernah buat camni ( SERIOUSLY TRUE ) -.- PART 2




Assalamualaikum.


Boleh pulak benda ni ada ber-part2...macam noob je..-.-



1 ) Tiap kali korang cuba menerangkan sesuatu yang kelakar dekat sesiapa,volume gelak korang makin kuat.
"Wey korang nak tau tak...? hahahahahaahahaha...okey2 aku tak gelak..HAHAHAHAHAHAHAHA..."

2 ) Korang benci bila sesiapa yang masuk bilik korang tak tutup pintu tu balik dengan rapat bila diorang keluar.

3 ) Time mak korang sibuk basuh pinggan kat sinki,korang pelan2 letak pinggan korang dan lari laju2.
(selaju yang mungkin hingga hilang dari pandangan)

4 ) "Ada sesuatu yang aku nak cakap dengan kau "
Satu ayat yang membuatkan korang mengimbas kembali semua perkara jahat yang korang pernah buat terhadap orang yang bertanyakan soalan tersebut.(muka dah cuak.haha)

5 ) Sebelum tidur,korang kira dulu berapa jumlah jam yang korang dapat tidur.

6 ) Time korang terasa gegaran gempa bumi...korang agak cuak..namun korang tak lupa jugak untuk UPDATE STATUS pasal tu.

8 ) Time kecik2 dulu.Titik2 air hujan kat tingkap yang jatuh kebawah tu korang anggap macam satu perlumbaan.Sapa jatuh paling cepat dia menang.errr

9 ) Korang tersengih macam orang gila bila orang yang korang suka dalam diam reply komen/mesej korang disertakan dengan smiley.

10 ) Aku dah BUNTU.korang isilah sendiri.HAHA -_-'



*****************

Vid yang patut korang tengok..grrr !
sekali aku dengar terus terjatuh cinta..haha 
tajuk macam kelakar tapi bila sekali dengar...err okeylah,korang dengar je la sendiri..xDD
kretip gila lagu ni....herrrrrr





Bruno mars !



Wassalam.






27 comments:

nurshamila said...

k tak semua. haha berpart part lg ye kau. hahah aku gelak sensorang baca entry ni

dhia adawiyah said...

haha .. hampir kesemuanya betul . tersengih sengih ku di sini . macam orang gile ..

Dak Fisha said...

terbaik. tepat kene kat batang idungggg akak la myra. hehehee :)
bagus entry ni. lom pernah org wat. idea bernas :D

nia marlissa said...

semua part sama kcuali part gempa bumi je . hehe

mirmashi94 said...

wehh. no 1 tue memang laa. penyakit kronik aku! hahaha ;D. ceitt, berukband aku romantik, taleh tengok vid bruno mars tue -.-

Mr. Doctor said...

YES!! Kali ni ko takleh nak samakan aku dengan semua statement tu.. Sebab my hometown tak kena gmpa bumi.. Peace (y)

Hitsugaya Hadi (氷) said...

kak myra ni stalker ker apa?? semua benda dy tau .. hahaha,, kena semua isi2 tu ats keLapa hadi .. waakakaka

nurul-rasya said...

no 2 tu sangat sesuai dengan aku. tatau la kenapa aku benci gila orang dah masuk bilik aku bila keluar tak tutup pintu balik

Fakhrul Haiyin said...

aku suka yg no.9. tettt! haha kbai.

merahitujambu said...

thats true...yeeaahhh..ahahaha

Cik Chokie said...

no 1 tu miza rasa tidak :P ok yang lain memang. paling menyakutkan bila orang masuk bilik tak reti tutup pintu --'

Amanina said...

no 2 tu betul sangat2. sy benci betul klau orang yg kluar tu tak tutup rapat. hahah. best entry ni kak :)

Badrina Ibtisam said...

Haah number 2!!!

Maizatul Syuhaidah said...

hehe no 2 dgn 5 tu wajib :D

anis scha said...

hehehe yang no.3 tuuuuu :p

Cik Yatt said...

yang yatt prnh buat..nk list gak ni..haha

1 2 4 5 6 7 8 9

btw beb no 7 mana???? hahaha

Sya Syahirah said...

Semua tu kita setuju.Hahahahh :D

keri ikhwan said...

no 5: slalunya dpt kurang 4jam. time tu bru nyesal tido lewat

no 7!
no 7!!

mana no 7!!!!

Azee Hana said...

ehh...betul la semua...yang nombor satu tu,,rase semua orang macam tu..sampai x leh nk cite,,gelak dulu..hii

Saya baik -..- said...

1 & 2 memang x boleh dinafikan XD

dear yayah said...

y no 3 tuh... ahahahaah * naik oktaf gelak... :)

comel entri kamu ni.. hehehe *ikhlas

afzalsukasuki said...

abah aku mengomel aku tak tutup pontu pagar time masuk umah, tapi bila dia pegi surau tak tutup pagar boleh plak?

dulu kecik2 aku ingat air hujan tu.. Allah mandi

bila jam loceng bunyik, aku bangun.. pastu sambung tido balik dengan alasan 5 meneettt je lagi

Mish Apple said...

yang keempat tu memang betul.

Nana said...

ngeeee..ada btulnya jugak.

Aqilah Mohamad said...

kahkahkah terasa ! haha

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

KorN said...

haha.. no 8 tu dah lama aku lupakan... tapi bace entry ni tetibe memori lama teringat balik....
btw, ko ngelat lah.. pas no 6 is tujuh... atau ko memang x suka no 7, sebab tu ko skip kan.. muehehhee