07 August 2012

Saje nak bagitau -_-




Assalamualaikum.




Ada yang kata,aku ni bizi sangat ke,sampai tak update blog.
HAHA,nak buat macam mana,memang pun.-_-
Kalau ditanya,banyak2 student kat sini,memang ah,memanggggggg,
budak Art&Design (AD) lah yang paling banyak keje.Haih.
Lainla budak2 akaun,jeles aku tengok.Haha.

Jangan cakap aku takpandai bahagikan masa pulak.Masa yang ada tu memang cukup2 je untuk aku siapkan drawing2 tulah bagaiiii.Tido sampai pepagi buta tu normal lah kot.
(belum lagi kalau start masuk menjahit pulak.HAHA -_-)
Pernah sampai 5 pagi.Orang dah start sahur aku ni je yang takreti2 nak tido.Memang sadis tahap gaban.
*Ehhhhh,poyo gila*

Jadi tu jelah yang aku nak update,saje nak bagitau awal2.Lagipun lappy aku tu rosak,ape kejadah entah.Dah nak mampos agaknya.Siap keluarkan bunyilah pulak.Macam bunyi transformer pun ada.Silap haribulan bertukar teruss.(Ni pun update guna lappy pinjam,berokben sendiri ! Haha -,- )

Drawing2 aku tu semua takpernah aku miss tangkap gambar.Nanti ada masa aku upload ah.Hahaha.Sori kalau takde yang nak tau. -_______-
Erghhhh ! Kalau aku rajinla tapi.*entah bilanya entahhhh,eeeeee gedik*

Kbai,Assalamualaikum.

Nak sambung buat keje.T_____________T
*Lame dah tak bukak 9gag* -_-




18 comments:

Faqihah Husni said...

merahnya blog dia! heheh

Amanina said...

Lama tak singgah blog kak Mira. Saya pun dah berbulan tak update, dua tiga hari ni je baru aktif balik. huhu ^^

keri ikhwan said...

walaupun aku tak nak tau. tp kalu ko nak upload gambar lukisan tu aku akan paksa diri tengok jugak.

-meeSUPERGIRL- said...

alolo kesian ... bz sgt ..

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

xpe.. blajar lg pnting.. salam ramadhan

merahitujambu said...

rasalah jadi student..hamik..heheheh..salam ramadhan..eh..nak raya dh ni..XD

Fakhrul Haiyin said...

merahh woo! haha.

afzalsukasuki said...

bz2 ko ni..sempat tak gosok gigi?

Cik Chokie said...

Kenapa susah sangat nak jadi reader yang pertama dekat blog akak ni ? haha Mak Jemah gituu blog akak :D

tak sabar bila miza dah besar, yela biala dah besar akak mesti dah ada butik sendirikan ? Boleh tempah dengan akak :D *fikir masa depan*

Bak kata akak dekat miza itu hari, budak pandai memang selalu kena busy. hehe ^_^ akak letww

BiskOt said...

haaa kan. hahaha.. baru pemulaan. mental kene kuat. tunggu final project esok. 10 baju kene design dan jahit dalam masa 6bulan. (eh2 cam tahu2 lak). selamat hari raya myra! :D

Aliff Haikal said...

haha oiii budak akaun pun bizi ! hahaha

amboihh , semoga maju jaya beb !

Cik Jannah said...

hahaha. zaman student ada masa sempat je update. selalu malas lebih kan haha

nurshamila said...

merah woo. bajett. buatkan utk aku!!!!

Nurrul said...

WaHHH ! ! ! Merah menyala blog Myra ! hehe..

8Selamat Hari RAYA !

Hanamiko Sakura said...

study molek2x naa.. hahaha

Anonymous said...

bertabahlah jadi student ye...huhu..good luck :-)

syafiqakarim said...

sorry kalau awak terasa sy abaikan
awak.eh?

wahaha.beb.em em em.
duit raya,

Hitsugaya Hadi (氷) said...

hoi2,, aku tu budak akaun .. terasa ni .. hahaha

Selamat Hari Raya kak Myra~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 August 2012

Saje nak bagitau -_-




Assalamualaikum.




Ada yang kata,aku ni bizi sangat ke,sampai tak update blog.
HAHA,nak buat macam mana,memang pun.-_-
Kalau ditanya,banyak2 student kat sini,memang ah,memanggggggg,
budak Art&Design (AD) lah yang paling banyak keje.Haih.
Lainla budak2 akaun,jeles aku tengok.Haha.

Jangan cakap aku takpandai bahagikan masa pulak.Masa yang ada tu memang cukup2 je untuk aku siapkan drawing2 tulah bagaiiii.Tido sampai pepagi buta tu normal lah kot.
(belum lagi kalau start masuk menjahit pulak.HAHA -_-)
Pernah sampai 5 pagi.Orang dah start sahur aku ni je yang takreti2 nak tido.Memang sadis tahap gaban.
*Ehhhhh,poyo gila*

Jadi tu jelah yang aku nak update,saje nak bagitau awal2.Lagipun lappy aku tu rosak,ape kejadah entah.Dah nak mampos agaknya.Siap keluarkan bunyilah pulak.Macam bunyi transformer pun ada.Silap haribulan bertukar teruss.(Ni pun update guna lappy pinjam,berokben sendiri ! Haha -,- )

Drawing2 aku tu semua takpernah aku miss tangkap gambar.Nanti ada masa aku upload ah.Hahaha.Sori kalau takde yang nak tau. -_______-
Erghhhh ! Kalau aku rajinla tapi.*entah bilanya entahhhh,eeeeee gedik*

Kbai,Assalamualaikum.

Nak sambung buat keje.T_____________T
*Lame dah tak bukak 9gag* -_-




18 comments:

Faqihah Husni said...

merahnya blog dia! heheh

Amanina said...

Lama tak singgah blog kak Mira. Saya pun dah berbulan tak update, dua tiga hari ni je baru aktif balik. huhu ^^

keri ikhwan said...

walaupun aku tak nak tau. tp kalu ko nak upload gambar lukisan tu aku akan paksa diri tengok jugak.

-meeSUPERGIRL- said...

alolo kesian ... bz sgt ..

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

xpe.. blajar lg pnting.. salam ramadhan

merahitujambu said...

rasalah jadi student..hamik..heheheh..salam ramadhan..eh..nak raya dh ni..XD

Fakhrul Haiyin said...

merahh woo! haha.

afzalsukasuki said...

bz2 ko ni..sempat tak gosok gigi?

Cik Chokie said...

Kenapa susah sangat nak jadi reader yang pertama dekat blog akak ni ? haha Mak Jemah gituu blog akak :D

tak sabar bila miza dah besar, yela biala dah besar akak mesti dah ada butik sendirikan ? Boleh tempah dengan akak :D *fikir masa depan*

Bak kata akak dekat miza itu hari, budak pandai memang selalu kena busy. hehe ^_^ akak letww

BiskOt said...

haaa kan. hahaha.. baru pemulaan. mental kene kuat. tunggu final project esok. 10 baju kene design dan jahit dalam masa 6bulan. (eh2 cam tahu2 lak). selamat hari raya myra! :D

Aliff Haikal said...

haha oiii budak akaun pun bizi ! hahaha

amboihh , semoga maju jaya beb !

Cik Jannah said...

hahaha. zaman student ada masa sempat je update. selalu malas lebih kan haha

nurshamila said...

merah woo. bajett. buatkan utk aku!!!!

Nurrul said...

WaHHH ! ! ! Merah menyala blog Myra ! hehe..

8Selamat Hari RAYA !

Hanamiko Sakura said...

study molek2x naa.. hahaha

Anonymous said...

bertabahlah jadi student ye...huhu..good luck :-)

syafiqakarim said...

sorry kalau awak terasa sy abaikan
awak.eh?

wahaha.beb.em em em.
duit raya,

Hitsugaya Hadi (氷) said...

hoi2,, aku tu budak akaun .. terasa ni .. hahaha

Selamat Hari Raya kak Myra~