06 November 2015

Duit Banyak Habis Kat Makan Je



Salam gais



Kalau kira2 balik, ekceli duit aku banyak spend kat makan je.
MAKAN SAHAJA aaaaaaaaah *geleng kepala cam onggile*






Bukan shopping sakan pon
Bukan beli makanan memahal pon
Bukan makan kat tempat memahal pon

Ahahahahahahahahahaahahaahahahaa 
Aku pon takde jawapan untuk ni. 

Susah napsu tak terkawal ni. Bagi tips sikit ! Ke korang pon camni gak ? 
Ehehehehehehe
Nak berak jap. Bye



3 comments:

Farah Arina said...

susah nak kawal nafsu makan ni, hahaha. aiskrim, pizza, burger. haih

FarhanahAdzlan said...

samalaaa hahaha hari2 mengidam itu ini sebenarnya hahaha

Athirah Zain said...

sama la, tp sejak duk rumah sewa ni, jimat skit, masak sendiri,,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 November 2015

Duit Banyak Habis Kat Makan Je



Salam gais



Kalau kira2 balik, ekceli duit aku banyak spend kat makan je.
MAKAN SAHAJA aaaaaaaaah *geleng kepala cam onggile*






Bukan shopping sakan pon
Bukan beli makanan memahal pon
Bukan makan kat tempat memahal pon

Ahahahahahahahahahaahahaahahahaa 
Aku pon takde jawapan untuk ni. 

Susah napsu tak terkawal ni. Bagi tips sikit ! Ke korang pon camni gak ? 
Ehehehehehehe
Nak berak jap. Bye



3 comments:

Farah Arina said...

susah nak kawal nafsu makan ni, hahaha. aiskrim, pizza, burger. haih

FarhanahAdzlan said...

samalaaa hahaha hari2 mengidam itu ini sebenarnya hahaha

Athirah Zain said...

sama la, tp sejak duk rumah sewa ni, jimat skit, masak sendiri,,hehe