Lukisan Kartun Aku Yang Tak Ohsem

3:25 PM



Assalamualaikum.

sebenarnya aku saje je nak kasi tengok bende alah kat bawah ni.ahaha.
aku tak tau nak istilah kan bender ni sebenarnya.er..doodle? kartun? dudel ? dodol?
janganlah tanye aku.dah tu,pagi tadi pulak mak aku sebok dok bercerite pasal lesen kereta pulak time on the way nak balek rumah.lesen motor pon tak wujud lagi.tapi lagi bagus x payah amek pon.
' Ha kak,tu la pentingnyer cermin sisi ni ha,nak tengok kite dah melepasi ke belom kereta yang kita dok potong ni....etc...guna yang auto lagik best,tapi tak mencabar la sket...etc..'
suara2 bingit itu hanya sayup2 kedengaran je kat telinga aku.tak larat dah aku nak mendengor nyer..dahla dok sebelah dier je.aku bukan ape.ngantok je time tu.tak larat nak dengor pape lagi.lesen kereta pon lesen kereta lah...aku nak amek jugak..hahaha--...oh,sampai maner tadi?
oh yer,kartun2 yang kat bawah ni je la yang aku mampu buat setakat ni.
setat dari dari bawah ni  yang paling terbaru.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





kerana perasaan rendah diri yang terlampau terhadap warga WeLoveArts memaksa diri aku nak terai2 buat bender ni.walau buruk maner pon,aku dah penat2 buat bender alah ni.(T,T)..
lagi2 yang pakai tudung tu..pukul 4.30 pagi tadi aku siapkan.aha? tido lewat?
aku dah biase dah.cume pagi tadi tu jer first time lewat nak mati.oleh kerane tak terer,aku guna photoshop je lukis kartun2 segale ni...mane ler reti gune excel ni......
warga WLA sangat ohsem dorang punya artwork kalau nak dibandingkan dengan aku punya ni ha.cam hape je.okla.aku nak tanya korang pulak....


CAMNER?OKEY TAK AKU LUKIS NI?



Sekian,terime kasih.


You Might Also Like

6 komen

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram