Myra Azraff sudah kembali!!!

8:25 PM





Assalamualaikum.






I'M BAG!!!!

I'M BACK!!!!


last aku buat entri pada tanggal 11 Januari 2012 bersamaan hari jadi Cody Simpson.
(tetibe bukak majalah terjumpa pulak tadi.haha)
tetapi ade ke yang kesah?uhukkk....aku jer kot..setakat blog aku ni sape lah yang minat..

rindu gilerr aku dengan blog aku ni...nak peluk takut terbelah dua pulak laptop ni...
aku rindu korang!saya rindu awak!guwe rindu sama kamu!
ya..yang tengah baca ni la....huwaaaa....(buat suara Doraemon)

aku rindu nak buat entri.
aku rindu pembaca setia blog aku (ade ke?).
aku rindu sapa yang rajin komen kat blog aku.
aku rindu mengintai chatbox aku sendiri.
aku rindu warge WeLoveArts.


menyampah ke bace ni?
mesti getik semacam kan..
aku je kot yang syok sendiri...

memang menyedihkan..
oklah..








Sekian,terima kasih.






You Might Also Like

8 komen

  1. haha.. aku peminat ko! ahhh myraa minta sign!

    ReplyDelete
  2. LOL,, buat la entry selalu,,haha.. :)
    follow sini.. :)

    ReplyDelete
  3. cekbolat:aku bukan retiss...nah..(hulur sign)haha:D

    akuamir:okeng!

    AD:haii~~

    nazreen:trimas nazreen.(kembali dgn lebih powerr)haha

    ReplyDelete
  4. kimy:wahaha..miss u 2 la retiss..kimy aka randy,galang,tristan..(ade lagi tak?)..:D

    ReplyDelete
  5. hahahah... rasanya semua blogger pun ada perasaan macam ni la.. :P

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram