Tempahan Header Kini Dibuka

7:03 PM



Assalamualaikum.





setelah berpikir punya pikir..akhirnya aku bukak je lah tempahan header kali ni..kat bawah ni ce-contoh header tersebut.yang first dan seken tu baru buat tadi dengan sepantas kilatnya..yang bederet sampai bawah tu header yang dah lama aku buat.haha!korang pandang rendah kat header aku yer?..ha'ah,memang aku rendah..so takde masalah kot..tempahan dibuka kepada yang berminat je...yang tak minat..tengok je lah...
















ni baru sikit..tak larat dohh nak upload bebanyak..apesal tah line ni macam siput Gary tu jer..gaye macam tak bayar je walaupun baru bayar tadi...herrr....sabo je la....oklah,nampak simple ke?takpe,tu contoh jer,nanti aku ejas la header yang korang nak tu..untuk maklumat lanjut..sila klik link dibawah...
(bukan link churp2 ye)





korang dah baca entri ni? 
(saje promote.haha)











Sekian,terima kasih.





You Might Also Like

10 komen

  1. oh my header cntek nye! creative :D

    ReplyDelete
  2. blh x nk tempah?????? awesome sgt headers yg awk bt.. sy suka semua!!!!!!!!!

    hehe. nk tempahhhh!!!!!! nty reply kt fb inbox eahhh... nama sama aje cam nama dlm blog.

    ReplyDelete
  3. cntek!..cm mne awk bwt header tu?.. cm mne nk tempah?.

    ReplyDelete
  4. eeee.. cantik la woi.. hahah.. smpai aku ase cm nak tukar2 je header aku ni selalu.. huhu.. =)

    ReplyDelete
  5. alala, comelnya. suka lah tengok. kreatif sungguh myra ni kan. :)

    ReplyDelete
  6. NICE !!!!!!!!!!!! :D singgah sini sebentar. BW dalam mimpi yaa.. :D muehehehe...

    ReplyDelete
  7. akak nak tempah . nanti akak pm kat fb .

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram