Duit Banyak Habis Kat Makan Je

7:17 PM



Salam gais



Kalau kira2 balik, ekceli duit aku banyak spend kat makan je.
MAKAN SAHAJA aaaaaaaaah *geleng kepala cam onggile*






Bukan shopping sakan pon
Bukan beli makanan memahal pon
Bukan makan kat tempat memahal pon

Ahahahahahahahahahaahahaahahahaa 
Aku pon takde jawapan untuk ni. 

Susah napsu tak terkawal ni. Bagi tips sikit ! Ke korang pon camni gak ? 
Ehehehehehehe
Nak berak jap. Bye



You Might Also Like

3 komen

  1. susah nak kawal nafsu makan ni, hahaha. aiskrim, pizza, burger. haih

    ReplyDelete
  2. samalaaa hahaha hari2 mengidam itu ini sebenarnya hahaha

    ReplyDelete
  3. sama la, tp sejak duk rumah sewa ni, jimat skit, masak sendiri,,hehe

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram