Kemana BB1M dihabiskan ?

12:09 AM






 Salam gais.




Masa amek jubah konvo tu tak sangka lak dapat benda alah baucer buku tu. Benda aku dah tua kot hahah (sebenarnya macam gumbira)

Macam bese lah, asal tiap sem dapat je BB1M aku jadi buntu
Nak beli buku, I'm not into books la kononnya. Er sebenarnya malas nak baca lah senang cite

Last last aku bagi ke mak aku je, buat beli barang barang adik adik aku

Tu kalau sebelum ni ah.
So kalini aku guna dalam RM 150 je, balance aku kasik mak haku. 


Sebab aku lagi minat stationery, guna RM 150 dapat ni je woi
Hmmm alah kira ok ah nak topup barang melukis aku :D







Apa yang penting pen melukis and marker lah untuk aku.
Aku tak berapa minat sangat nak guna pensel nak lukis lukis, lagi suka guna pen. Feeling dia lagi pawer kononnya gitu

Marker tu guna untuk lukis totebag je dikala rajin 
(sebenarnya tiap masa malas hahah)






 Puas hati beta dapat segenggam




Dannn hihih. Peberet sejak kecik ! Pencil colour :D
Hmm ah sedapnya bau pensel kale baru





Yang ni lak dari kiri akrilik, fabric dye dan mural colour.
Ni guna untuk kale kat totebag. Mural color tu tak penah guna la lak.
Aku bantai aje asalkan water resistant ! Muahaha
(sebenarnya kale pink dia je yang menawan, huhu)





Yayy kale kale sekalian dah ditopup :D





Wei wireless mouse pon penting ah, harusla beli kan. Memandangkan mouse mouse lama sume dah jahanam haha maka aku belilah baru. Sengaja pilih kale pink, baru nampak tiut hahaha

Yayyy akrilik pon dah bertambah geng :D
Tak silap aku Reeves ni mahal sikit kot dari Marie's, tapi dulik ape kan aku, guna baucer kot hihih




Keyboard ni hahahahaahaha hah hina lak aku nak cite.
Entah cemana tah dah habis stadi start tulah satu satu huruf kat keyboard rosak, argh tensi lak I


 Aku malas nak hantar repair kepe, bayau pun bape tah agaknya. Nak beli baru lagilah, dalam mimpi laaa. Jadi aku elak ah, memandangkan aku dah tak berapa nak kaya skang ni hahahahahah











BB1M korang habiskan beli apa woi ! 

Musti beli buku lettu :P













You Might Also Like

11 komen

  1. Geram ahh kat sabahh. Dlu igt nk beli brg melukis. Tapi, kedai tu taknak terima baucer beli alat tulis. Aaaaaa.

    ReplyDelete
  2. @Anonymous
    seiii yeke. Sepatutnya boleh kot hehe

    ReplyDelete
  3. Tak dapat dah BB1M. muahaha.

    Last year dpt beli ape ntah. Tak nampak ape dah.

    ReplyDelete
  4. bagusnyaaa lah orang yang pandai melukis & mewarna ni.. suka je tengok dorang punya peralatan nih.. stationeries best best gilaa

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak merasa BB1M pun.
    BR1M pun sama

    ReplyDelete
  6. @Lea IsNawi BR1M pun myra tak penah rasa lagi kakakaka

    ReplyDelete
  7. beli majalah, haha... beli alat tulis gak, buku dh byk...

    ReplyDelete
  8. hahahhaha, best gila baca entry neyh. Habis RM250 beli buku tiga buah,hat lain barang laptop! Kahkahkah. Bestnya dpt melukis~

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)