5 FAVOURITE FONTS (PART 1)

11:50 AM






Assalamualaikum 


Kekadang ada yang tanya aku guna font apa
So harini aku share sikit ah font yang aku selalu guna.




1# CODE


Font ni yang selalu aku guna. Bese ah jenis aku suka font yang simple je. Tapi kemas hahaha. 







2# LEMON/MILK


Ni pun feveret gak. Ada sikit macam Code. Cuma end dia sharp.








3# THE ALISTERAN BETA 


Kalau nak kasik efek ala dramatik, aku pilih ni







4# KEEP CALM


Font ni pun tak lari jauh dari Code gak. Hahaha simple and neat. Cuma nampak best pasal ada crown atas dia. Dulu kan penah trending orang buat style ni sana sini. Pui !








5# BRANBOLL


Ni paling biasa kita nampak kat memana sekarang. Font ala ala old school. Selalu kat t-shirt lah orang buat. Bagi yang taktau apa nama font ni, ni dia namo dio aih







Tu 5 je. Patutnya aku nak buat 10. Hahaha ! Nak buat entri simple je pagi ni
Kalau korang ada feveret font jugak share share lah dengan aku ye :D




  





You Might Also Like

5 komen

  1. - Motion Picture Person
    - ITC Isadora Reg
    - Blenda
    - Century Gothic

    selalu guna dalam kehidupan seharian.. XD *melampau*

    ReplyDelete
  2. thank you share myra :) anas suka guna bebas punya family :) nnt try la

    ReplyDelete
  3. @beescode Wuu eh bolehla usha uhsa gak ni herherher

    ReplyDelete
  4. @Anasyg sesama :D bebas punya family ? means ? emmm em nak try

    ReplyDelete
  5. Awak la, Myra Azraff feveret saya. *buat suara macho. :P

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)