Raya 2015 : First Day

5:59 PM





Hola gais !



Selamat Hari Raya Aidilfitri !

Tsk sorry lambat kasik ucapan raya
Patutnya entri ni aku publish dari hari ISNIN ritu. Tapi sebab banyak keje =_=

So cemana raya korang korang ? 
Musti pompom kan. Musti banyak duet raya kan. Musti meletops kan :D

I ghaye biasa2 je. Hehe, tahun ni tak seaktif beraya cam tahun lepas.
Tahun ni cuti ghaye 3 hari je T_T




Nasib baik kueh raya tahun ni tak banyak giles macam tahun lepas.
Kalau tak pengsan =='

Tiap tahun sebelum nak raya aku bising je kat mak aku

"Raya tak best raya tak best. Taknak raya !"

"Kalau tak nak raya pegi dok gua sana"

HAHAHAHAHAHAHAHAHA mommah. Last2 turn out jadi best gak luls hehe
Kalau tahun lepas, baru pagi raya je dah beratus gambar =='
Tahun ni gambau tak banyak lak hahah 





Bangun tido terus makan, tak mandi hahaha


Cecey. Memasing cari position hahah




Iolss pun nak inteprem la sikit :P




Tugeder gender dengan hadeks hadeks 




Start raya tahun lepas la aku malas dah nak setup kamera, aku suruh adik aku je hahaha 

Bingai gak budak ni, iron stand pon boleh HAHAHAHAHA benda tripod stand ade la dodol. Ah janji ada gambor xD




Ni adik aku lagi sorang. Sorang je anak jantan bero. UPSR tahun ni kakakaka.
Aku salu pergunakan dia kalau suruh dia amek gambar solo aku emm emm *kuis jari kat pasir*

Walaupun dia hitam, dia amek gambar baek punye tau (tu pon lepas aku dah maki memacam)


Orang minyak

Dan tibalah gambar iolss pule 
*sorok bawah meja*




Baju kurung wajib tiap tahun. Harus ada hahahaha
Tahun ni kale pink. Iols padankan dengan wideshawl kale nude hehe





Dah serupa set set bridesmaid pon ada -_-




Selfie ss je lebih ni. Malas nak post lelebih. Karang y'all muntah :P

Dah habis bersalam salaman, marilah kite pi beghayee




Kiri (pagi) : Rupa bersemangat waja 

Kanan (petang) : Selebet dah. Rupa dah redha dengan segalanya. Dahla hidung kembang hahaha




Malam beraya rumah kakak aku je hehe. Pakai baju raya 2 3 tahun lepas kot. Bantai aje muahaha




Kbais. Nanti ada masa buat entri raya ketiga lak :D





You Might Also Like

2 komen

  1. Belek-belek gambar entri ni, baru perasan. Nak tanya la Myra ada kembar eh? Hehehe. So cute la kamu berdua. Muka pun ala-ala amoi cina sikit :)

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)