Keluarga Pontimau TV3 Dah Tamat !

1:41 PM




Salam gais



Ugh so Keluarga Pontimau dah pun tamat semalam. Sedih tau ! Ending dia buat aku tertanya hmmm.Lepasni dah takdak cerita meleis aku nak layan dah. Aku suka konsep cerita ni sebab lain dari yang lain. Macam ala ala western sikit. Takdelah tiap masa nak drama cintan cintun, cliche bagai. Haaa that's why i really love to watch keluarga pontimau ! And dalam ni je boleh tengok Keith Foo dengan watak lain dari semua yang dia pernah berlakon. And scene2 kelakar wajib ada. Satu rumah bantai gelak.

Pleaseeeee la buat season 2 pleaseeee. 
Perg tak pernah tau aku buat permintaan camni untuk mana mana cerita Melayu. 

Serius ! 

Betullah aku serius ni. Hmmm



Can i be a part of their family too ? They are so dope ! :P





You Might Also Like

5 komen

  1. BV suka jugak tgk cita pontimau nie. takdak sangat kisah cintacintun ala2 novel malaya. HAHAHA. paling best lawak XD

    ReplyDelete
  2. terkejut tengok hantu putih tu. marsha ke tu? huihhh. takut

    ReplyDelete
  3. eh nape i nvr knew bt this :(
    nak tengok online!!!!!!!!!! thanks kak moi hehehe

    ReplyDelete
  4. Kan? Memang unique la drama ni. Seriously, lain drpd yg lain. First cita melayu that really caught my attention. Yes, season 2 please!!

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram