Jalan Jalan Japan : Bundle Paling Best ! (Entri Bergambar)

11:00 PM




Hi y'all. Hari ni aku baru dapat update pasal Jalan Jalan Japan ni, duh. Kedai bundle terbesar dari Jepun di Malaysia ni terletak di Sky Park One City Mall. Yes, all from Japan gais. Mostly condition still bagus dan dijual dengan harga murah nak mampos. Indah khabar juga rupa. Kedai bundle ni amek 1 dan half floor and ada memacam benda kat sini. Tak menyesal aku meroyan dekat hosmet, si Amani nak ajak dia gi sini. Aku ada la sempat snap gambar sesikit (iyeke padahal banyak), tapi aku post sikit je kat sini. 


Baju-baju memang banyak gila. Pepandai la cari. Lenguh tangan aku gi belek erm. Ada jaket, sweater, blouse, shirt, cardigan, dress dan etc. Harga start dari RM5 kot tak silap, aku pon tak ingat sangat. Yang penting memang murah gila lah.





Bag bag pun ada banyak gila actually. Ni je gambar yang aku post kat sini muahahaha. Rerajin la belek sendiri yea, mesti jumpa yang cecantik nanti. Yang lelaki punya pun banyak gak, jangan risau. (Malas mention pasal laki sebab takde laki baca blog aku ahahaha)




Kasut untuk gegel mostly heels kat sini. Pattern pon banyak cecantik ! Kondisi masih elok, kalau tak pun maybe ada calar balar sikit je. Dun worry, size korang mesti ada kat sini. Gegel Jepun ni bukan beso sangat pon, same je kaki kecik lol.



How Italians wear kimono 👌👌👌



Ada keychain, toys, barang dak2 otaku, komik, figura dijual murah gegila. Siapa yang minat tu baik gi sini copek hokay. Barang2 toddler, gitar, apa lagi tah. Banyak gila sampai alzheimer jap. Ha, furniture, sports thingy ....... 😓


Ni 4 benda yang aku terus rembat time gi tengok area bag. Ramai gila orang kat sini lelagi family. Ugh. Mostly kat floor atas. 


Amende si Amani ni gi try blazer lak ahahaha 


Belagak amek 1 troli bakul je. Sekali jadi camni plak. Mana mau sumbat lagi


Barang2 dapur pun ada banyak. Cawan ni RM2 je lol


Comel gila patung kekecik ni ! (tengok yang putih tu) 


Aku ni gila cermin. Ni yang last la aku dengan Amani belek, siap bersila. Banyak gila cermin cecomel. Bawah ni yang aku kumpul dulu la sebelum nak finalize kan ahahaha. 


Akhirnyaaaa. Cer teka aye beli apa. Scroll scroll


Black tote bag (RM15)


That traditional dancing bag (RM15)


Pink fluffy pou clutch (RM5)


Condition dalam bag ni still tip top ok. Still shiny af 


And yes it's only RM15 honey. Cray


Inilah 2 compact mirror yang aku dah pikir memasak Yang kiri RM3, yang kanan RM1. Wait whet ?


Issa vintage compact mirror. Love love love 💖



The first time I saw this couple angel, I know I have to buy dis. Nasib baik tunik angel boi ni kecik. Kalau besar ?? Aku pon takut nak amek

😳 😳 😳

When bae being cute but then you remember what he did to you on 4th April at 3.45 pm.

Total dalam RM40 something kot termasuk plastic bag + caj menda tah. Bag hitam tu sekarang aku bawak gi kerja hehari. Ahahahaha


Uhh akhirnya berjaya jugak aku gagahkan diri update blog malam ni (kesat peluh)
Hope y'all enjoy this entry ! Goodnight 






You Might Also Like

13 komen

  1. Babe.. tapi hati2 untuk beg dan kasut sebb ada yg dari pig skin.. diorang ada tmpal kertas kalau perasan😉

    ReplyDelete
  2. bestnya T.T cantik cantik lagi semua barang dia

    ReplyDelete
  3. Wahh bestnya shopping! :D Itulah pasai. Barang2 Jepun memang semua berkualiti. *_* Harga pun murah. kena pergi ni ~!!

    ReplyDelete
  4. @Anonymous Noted !! Will be more careful next time

    ReplyDelete
  5. @Shafyqah Azry Yes ! But kena pepandai check dan pilih for the better :D

    ReplyDelete
  6. @Nisha Yas gurl ! Macam tak percaya pun ada, kondisi elok but harga murah gila haha

    ReplyDelete
  7. maigoddd!dah la barang jepun semua comel comel lawaaa jeee

    ReplyDelete
  8. dah pergi tapi tak beli pun. hajat nak cari kimono. kimono xda. hahaha. nak beli terompah jepun. alahai kecik nau! hhahaha

    ReplyDelete
  9. OMG BEST BANGET....... so cheap????
    Thanks for sharing kak moiiiiii <3
    Hahahaha the vintage mirror is so kurrlasss love love!!!!!

    ReplyDelete
  10. Saya ada banyak baju bundle dari jepun nak ambil bundle saya tak ? 1kg RM 1

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)