Selamat Tahun Baru Kepada Semua Blogger

11:37 PM



Assalamualaikum.


Kalau dalam Islam,waktu lepas maghrib dah dikira bermula hari untuk esok.
jadi dah bermula buku baru untuk tahun 2012.
untuk tahun 2011 ni,cukuplah dah berapa banyak dugaan dan cabaran yang aku lalui.aku nak buang jauh2.aku nak ke hadapan.bukan masih di takuk lama.
alhamdulillah,aku masih bernafas untuk menikmati hari esok.



aku buat dudel ni khas untuk blog dan warga WLA je.
(err..kalau comot diam2 jer ye..haha..)
semangat berseni diorang banyak bagi aku keinginan untuk aku teruskan cita2 aku dalam bidang tu.
terima kasih.
kalau aku tak penah join group tu,memang aku takkan penah jumpa pencinta2 seni.:)
aku nak buktikan kat cikgu2 aku,bukan masuk bidang sains jer kalau nak berjaya.aku tak suka semua tu.
seni pun boleh tandingi sains tu.

semoga blogger2 lain dipermudahkan jalan hidupnya pada tahun 2012.
juga kepada semua yang mengenali aku.
teruskan usaha berblogging anda.:)

"SELAMAT TAHUN BARU."



sekian,terima kasih.



You Might Also Like

11 komen

  1. comelnya doodle tu. selamat tahun baru awak :)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru jugak!! :D
    kalau rajin jemput sini :D
    syarafikamaruzzaman.blogspot.com/2011/12/freebies-selamat-tahun-baru-2012.html

    ReplyDelete
  3. u too! moga 2012 bawa lebih kegembiraan pada kite oke? :)

    ReplyDelete
  4. biar comot asal comel haha...
    hepi new year gak :)

    ada entri ntuk WLA kt sini
    ilusi-fantasidunia.blogspot.com/2012/01/2012-selamat-tahun-baru.html

    ReplyDelete
  5. selamat tahu baru myra.goodluck untuk spm nanti

    ReplyDelete
  6. selamat tahu baru myra.goodluck untuk spm nanti

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)