Aku Diberi Price Tag Yang Mahal Untuk Seken Taimm

5:56 PM



Assalamualaikum.


aku telah ditag oleh adek Adibah Syahzani pada hari ini.
trimas kepada beliau.aku suka jawab soklan2 ni.nasib dia tak bagi soklan fizik mahupun kimia.
aku penah terima celen ni sebelum ni.baiklah adek,*challenge accepted*
jadi syarat2 dia ada dibawah....je jenggg...



dah nampak kan betapa 'rajin'nya aku hanya dengan screen capture..sobb..sob...
baiklah.jom tengok 11 perkara pasal aku yang aku tau orang lain tidak hingin tahu.

1) aku tak suka lintah dan cacat.eh,pacat.walaupun hanya nampak dari jauh,aku dah boleh pengsan.
2) aku seorang yang sombong kalau dilihat di mana2.padahal aku tak perasan pon aku rupanya berupa sebegitu.tapi tu dulu.tapi sebenarnya aku sangat baik.hahahaha
3) aku sangat tersangat bersesangat tidak berkenan dengan perempuan yang tergedik akan lelaki.walaupun dia kawan aku.aku sanggup jauhi dia demi kebaikan aku.
4) aku suka melukis sejak bebi.*bukan binatang itu lah!
5) apa yang orang rumah suka makan,aku tak suka.
6) aku kejam terhadap adik2 aku.tapi takdelah sampai bunuh dan mendera.boleh masok jel aku.
7) aku tak suka kartun.er..lagi2 Dora..kerana suka bertanya soklan2 yang suka berulang sampai aku jadik biol.
8) aku suka kawan baru.boleh tambah koleksi dalam almari aku.
9) aku tak suka dengan orang yang pelik susah nak berkomunikasi dengannya
10) aku suka trollface.walaupon hodoh tapi smart dan suwitt..hahahahaha..
11) aku noob.kalau main game je konfem kalah.tak suka tak suka.huh!

adeh,penat aku mengerah tenage dan otak untuk bagitau pasal diri aku ni.bukanlah bende yang senang.
jadi ni adalah soklan yang beliau tujukan kepada aku.je jeng.....



1) syukur,aku bukan k-poppers.alhamdulillah.
2) tinggal kat rumah jer..kenapa tanya ek?oh,kat Selangor.
3) tak cerewet dan kerewet.tapi hanya menolak makanan yang tidak halal sahaje.
4) affair tu apa?Internal Affairs ke? huiihhhh...mestilah rahasie..hahaha..
5) pada 4/1/2012,aku bukan lagi pelajar sekolah.harap maklum.
6) adehh..umur2 ni sensitip tau...aku dah lame rahsiakan umur aku dalam blog ni..err..okelah,8 Mei 199*.
yang penting depan tu je kan..hehe.sori.lahir kat Hospital Besar Klang.
7) aku suka lakonan Harry Potter time dia kecik2 jer.aku dengar bila dah besar dia dah jadi pengotor.err,betul ke?
8) tak call.texting je.malas ooo nak call2 ni.hahah!diorang call aku adelah..
9) bestie ni...takdelah tetap gitu..aku suka berkawan secara bertukar tetapi masih tak lupa diri..aku tak suka asek menempek kat orang yang sama je.boleh kene penyakit boring aku dibuatnya.
10) komik ni minat gila ooo..tapi dulu la..ade banyak koleksi Gempakstarz punya..tapi bila dah beli,rase nak buang jer..tapi sekarang suam2 kuku kaki je la.
11) blog Adibah ok..loading laju jer..panda di header tu sangat comel.hehehe.

ok...sekarang turn soalan dari aku pulak...yang kene memang padan muke larh...hahahaha--err..


1) apesal nama aku Myra Azraff? dari mana datangnya Azraff tu?
2) ape yang masih kurang dalam blog ni? apekah?kalau nampak sila bagitahu.aku nak ubah.
3) kenapa kucing comel sangat?apesal bukan anjing?
4) bagi satu blog kegemaran korang yang sangat giler2 super cantik dan kretip habis.
5) kenapa nenek aku lebih tua dari aku?
6) kenapa semua cerita endon plot dia lebih kurang sama?tertuka anaklah,nak hartelah.kenapa?
7) kenapa aku tak minat drama Melayu?
8) kenapa aku tak suka k-pop?
9) apesal trollface tu gila klaka sangat ha???(carik kat gugel)
10) korang suka add math tak?walaupun tak belaja lagi,rasa2 akan suka tak?(aku benci habis)
11) korang rasa jumlah follower tu penting sangat ke untuk kelihatan FEYMES?(bagi aku tak)
dan kenapa?

bapak banyak kene tag,kesian diorang.saje aku nak tengok jawapan sapa paling kretip dan smart..
errrr....susah sebenarnya nak carik2 orang untuk di tag ni..so ade la jugak yang random tag kat bawah ni.huhaaa--
jadi,aku nak menge-TAG...



ok dah..aku penat survey..(T.T)
sanggup aku biar tebukak semua tab blog2 tersebut takut terlupa URL..sorri..keh keh..
kecuali 1 blog ni...huwaaaaa....


selamat menjawab.



sekian,terima kasih.








You Might Also Like

4 komen

  1. im mardyana amalina lahh syg , nop faiqah husni ;)

    ReplyDelete
  2. @mardyana
    opp,dah tukar,maybe bukak byk sgt tab sampai fonkius..keh keh~

    ReplyDelete
  3. hehe/.tq :) btw , i ta fham la apa soklan2 nieh dear ..explain jup ..mcm best jeaa

    ReplyDelete
  4. dah jawab..
    ilusi-fantasidunia.blogspot.com/2012/01/tag-11-rules-game.html

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)