22 December 2011

Mengaku Jelah! 1#


Assalamualaikum.


Boleh Tak Korang Mengaku?


1) korang bukak facebook.direct ke Home.




2) korang bace status seseorang.




3) korang perasan sesuatu..



4) cepat-cepat korang tengok keyboard.
huruf yang salah taip tu mesti sebelah2 je kan.



5) korang tengok balik status tadi.



6) nampaknya dia pon dah perasan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

7) korang.......



MENGAKU JELAH!!

HAHAHAHAHAHAHA.......


PESANAN AKU............






SEBELUM TERLUPA.
kalau ade sesapa yang terpikir nak follow aku..KALAU je..
bace ENTRI NI dulu...*hambik kau..merah lagik..
agar tak menyesal di kemudian hari.




Sekian.treime kasih.
*terima.






8 comments:

Si Tukang Kate ( AZAN ) said...

hahaha..
smart2...
saye mengakuu ^^

keri ikhwan said...

ade orng delete blik komen klu typo... haha

fidzraymond94 said...

typo,, malu gile la kalau salah taip, lagy2 kalu bi,,hahaha

myra azraff said...

@keri ikhwan
kalau x sempat tu menangis jugakk..
hahaha.XD

myra azraff said...

@fidzraymond94
kalau typo dalam bi pon boleh hancokan hidop kau ohh..tak caye?
keh keh~

littledolphin said...

hahaha.lawaklah! memang malu gila kot kalau typo.

CekbOlat-bOlat said...

haha.. cekbolat ngaku !

Balqis Azhar said...

mngaku !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 December 2011

Mengaku Jelah! 1#


Assalamualaikum.


Boleh Tak Korang Mengaku?


1) korang bukak facebook.direct ke Home.




2) korang bace status seseorang.




3) korang perasan sesuatu..



4) cepat-cepat korang tengok keyboard.
huruf yang salah taip tu mesti sebelah2 je kan.



5) korang tengok balik status tadi.



6) nampaknya dia pon dah perasan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

7) korang.......



MENGAKU JELAH!!

HAHAHAHAHAHAHA.......


PESANAN AKU............






SEBELUM TERLUPA.
kalau ade sesapa yang terpikir nak follow aku..KALAU je..
bace ENTRI NI dulu...*hambik kau..merah lagik..
agar tak menyesal di kemudian hari.




Sekian.treime kasih.
*terima.






8 comments:

Si Tukang Kate ( AZAN ) said...

hahaha..
smart2...
saye mengakuu ^^

keri ikhwan said...

ade orng delete blik komen klu typo... haha

fidzraymond94 said...

typo,, malu gile la kalau salah taip, lagy2 kalu bi,,hahaha

myra azraff said...

@keri ikhwan
kalau x sempat tu menangis jugakk..
hahaha.XD

myra azraff said...

@fidzraymond94
kalau typo dalam bi pon boleh hancokan hidop kau ohh..tak caye?
keh keh~

littledolphin said...

hahaha.lawaklah! memang malu gila kot kalau typo.

CekbOlat-bOlat said...

haha.. cekbolat ngaku !

Balqis Azhar said...

mngaku !!