Budget Yang Paling Susah Di Dunia

4:18 PM






Happy Saturday guys !





Pada suatu hari ni, malam sebelum payday. Buat kira2 jap. Listkan mana nak bayar dulu. Sewa rumah ... bagi momma ... bas ... etc .... okay tetiba terpause kejap 1 part ni. Terkedu. Susahnya nak letak bajet yang 1 ni

.
.
.
.
.
.

MAKANAN 
.
.
.
.
.
.

Okay takpelah. Tetiba rasa mengantuk. Terus tutup notebook








You Might Also Like

5 komen

  1. hahaha tau takpa ! mmg susah nak bujet . kdg rasa nk makan byk lah apa lah

    ReplyDelete
  2. takpe. kalau dgn makanan tak blh berkira tau. mkn je apa awk nak. x'D

    ReplyDelete
  3. hehe. susah nak bajet kat bahagian ni. ohhh tak tahan kalau tengok bab-bab makanan ni. asyik nak makan je :D

    ReplyDelete
  4. hai myra....jh semua jh boleh budget kan tapi makanan....jh surrender..memang jh redha jela....

    ReplyDelete
  5. Hahahahahaha oi tutup terus ke? Adoi la kak moi ni ish hihi.

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram