30 January 2016

Budget Yang Paling Susah Di Dunia






Happy Saturday guys !





Pada suatu hari ni, malam sebelum payday. Buat kira2 jap. Listkan mana nak bayar dulu. Sewa rumah ... bagi momma ... bas ... etc .... okay tetiba terpause kejap 1 part ni. Terkedu. Susahnya nak letak bajet yang 1 ni

.
.
.
.
.
.

MAKANAN 
.
.
.
.
.
.

Okay takpelah. Tetiba rasa mengantuk. Terus tutup notebook








5 comments:

iAmCekbolat said...

hahaha tau takpa ! mmg susah nak bujet . kdg rasa nk makan byk lah apa lah

Echa H. said...

takpe. kalau dgn makanan tak blh berkira tau. mkn je apa awk nak. x'D

Fatin Liyana said...

hehe. susah nak bajet kat bahagian ni. ohhh tak tahan kalau tengok bab-bab makanan ni. asyik nak makan je :D

Jannatul Husna said...

hai myra....jh semua jh boleh budget kan tapi makanan....jh surrender..memang jh redha jela....

Aqilah Azmi said...

Hahahahahaha oi tutup terus ke? Adoi la kak moi ni ish hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 January 2016

Budget Yang Paling Susah Di Dunia






Happy Saturday guys !





Pada suatu hari ni, malam sebelum payday. Buat kira2 jap. Listkan mana nak bayar dulu. Sewa rumah ... bagi momma ... bas ... etc .... okay tetiba terpause kejap 1 part ni. Terkedu. Susahnya nak letak bajet yang 1 ni

.
.
.
.
.
.

MAKANAN 
.
.
.
.
.
.

Okay takpelah. Tetiba rasa mengantuk. Terus tutup notebook








5 comments:

iAmCekbolat said...

hahaha tau takpa ! mmg susah nak bujet . kdg rasa nk makan byk lah apa lah

Echa H. said...

takpe. kalau dgn makanan tak blh berkira tau. mkn je apa awk nak. x'D

Fatin Liyana said...

hehe. susah nak bajet kat bahagian ni. ohhh tak tahan kalau tengok bab-bab makanan ni. asyik nak makan je :D

Jannatul Husna said...

hai myra....jh semua jh boleh budget kan tapi makanan....jh surrender..memang jh redha jela....

Aqilah Azmi said...

Hahahahahaha oi tutup terus ke? Adoi la kak moi ni ish hihi.