Kitties Comel Jiran Punya !!!

2:32 PM



Salam gais !


Petang semalam hujan lebat. Yang anak kucing kat rumah jiran sebelah dok main main kat luar balkoni. Mek si housemate pon kutip la bebudak ni. Risau plak kan. 
Memandangkan jiran hensem (Amani je kata hensem) sebelah ni entah kemana tah dah lama tak nampak. LOL tak bertanggungjawab betul

Balik keje Amani la paling eksaited haha. Aku pon same. Sebab cuteeeeee bulu banyak yang putih putih. Ada 6 ekor kesemuanya. Humak ai ...


Ni yang ekor paling kontot. Hahaha comellll



Yang warna cokelet ni baik je lol. Kalau yang atas tadi ekor paling pendek, yang sebelah kale cokelet ni lak ekor paling panjang !

Peh pastu aku tengah syok snap kitties yang kat sofa ni aku pandang la belakang jap, tetiba ada satu makhluk dok perati je dari tadi. Siot je muka lak macam Chucky dah !




So aku buat la meme hahahaha


Sebab tahu lah dorang konfem2 la nak berak karang. Amani awal2 dah kutip pasir kat bawah rumah. Muka syok je berak. Tak bersalah !! Gambar taik tu aku terpaksa la censored. Tak elok ah kalau nak tengok gahahahashdjha



Memasing muka dah lentok je. Tahan tahan jetu. Last last tumpase aye yumus kudaey la hahaha. Tumpasss !



Yang ni masih tak sedar diri lagi. Dari tadi dok hiking beg si Mek je. Hiking punya hiking last last tumpas gak kahkahkah


Tudia Meowtain ! Hahaha segunung anak anak kucen lain pon da tumpas. Tido semua style dasat. Tahu pon korang penat. Dari tadi dok lari sana sini -_-
Yang kale putih ekor cokelet ni lak cemana boleh tersekat di skala enam. Tido antara lobang polisterin lol. Pandai cari port 



Yang sekor ni lak elok2 dah tido tadi, tetiba dok intai intai. Amboiii hahahaa pegi tido balik !

Ayy hoomanz gimme food

Haha kelako gila kotak dia aku buat. Kotak ni je paling besor hahahah.
Jadi tu jelah cerita dia. Doakan la tuan dia ni ha cecepat balik. Hilang mana kau ni lol
Kesian kucing2 ni. Mak kucen ni lak tak dapat dikesan dah. Ghaib terus


p/s : Lapar

You Might Also Like

13 komen

  1. Comelnya. Muka cam chucky tuh mata biru. Wuuu comeyyy

    ReplyDelete
  2. eh tiga ekor tu mcm kucen rumah jh... tapi nakalnye lagi nakal dri kucen myra. ya allah... setiap ari kalau kat rumah rotan dekat tangan jh. diorang takut kene rotan bru diorang senyap.

    ReplyDelete
  3. Comel semuanya...memang comel...kalau bela dan jaga betul2 boleh gebus lagi obes...geram tengok...

    ReplyDelete
  4. Comelnya ! Ni kalau jaga elok-elok ni, boleh gebu ni. Kasi gemok sikit. Hehehe

    ReplyDelete
  5. omg they are so cute kak!! T-T btw yang chucky tu mata dia blue ke? lawanyaaaaaa

    ReplyDelete
  6. Ya Tuhan comel nya . Part I will kill you kelakar kot xD

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHAH
    kak moi perlu ke buat meme hahahaha

    qila suka ekor panjanggg hahaha menyampah ekor kontot hahaha

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Yang meme tu klakor!
    Hey, apa sekodeng kucing berak. :P

    ReplyDelete
  9. semua comel2. yg ekor kontot tu comel la. rasa nak gomol2 je. hehehehe

    ReplyDelete
  10. Moi, kucen tu semua comel sangat. Moi, eyja dah tukar nama bloglah. hahaha bertahun dah aku tukar moi. hahaha ((eyjajoja lagi tak tahan))

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)

Like us on Facebook

Instagram